۱۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۵
کنترل ۲۴ ساعته کمیت و کیفیت آب همدان با فعالیت ۶۲ اکیپ و ۱۵۵ نیروی عملیاتی
مدیر دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل آبفای استان همدان خبر داد:

کنترل ۲۴ ساعته کمیت و کیفیت آب همدان با فعالیت ۶۲ اکیپ و ۱۵۵ نیروی عملیاتی

همدان - جعفری، مدیر دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل آبفای استان همدان از کنترل ۲۴ ساعته کمیت و کیفیت و حصول اطمینان از استمرار خدمات درحوزه آب و فاضلاب توسط کشیک نوروزی آبفا خبر داد و گفت: ۶۲ اکیپ با ۱۵۵ نیروی عملیاتی و ۶۰ پرسنل مستقر در ستاد آماده خدمت رسانی بودند.

مرتضی جعفری در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه امسال نیز همانند سال های گذشته کشیک های نوروزی از بیست و هشتم اسفند ماه به صورت شبانه روزی در تمام دستگاههای اجرایی و از جمله شرکت آب و فاضلاب استان همدان برقرار شد، گفت: این دسته از کشیک ها شامل قسمت های مختلف از جمله بخش های رفع حوادث و امداد، چاه ها و مخازن، تصفیه خانه و پایش کیفی، واحد ارتباطات مردمی ۱۲۲، واحدهای ستادی، واحد IT، نقلیه و دیگر بخش ها بود که توسط مدیر عامل، مسئول کشیک و رده های جانشینی نظارت و کنترل انجام شد.

وی با بیان اینکه مطابق دستورمدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، امسال کشیک های نوروزی با دقت نظر بیشتری به انجام وظیفه رسید، عنوان کرد:طی این ایام، نیروهای شیفت، ضمن استقرار در اتاق کشیک، کمیت و کیفیت آب شرب مصرفی مشترکین را تمام وقت تحت نظر داشتند.

جعفری با بیان اینکه کشیک نوروزی آبفا تا سیزدهم فروردین ماه برقرار بود، بیان کرد: در طول این ایام ۶۲ اکیپ با ۱۵۵ نیروی عملیاتی آماده به خدمت و ۶۰ پرسنل مستقر در ستاد آماده خدمت رسانی بودند.

وی گفت: درراستای خدمت رسانی در مواقع بحرانی تجهیزاتی از قبیل ۱۱ تانکر آبرسانی سیار، ۶ دستگاه واترجت، دستگاههای بسته بندی آب، کمپرسور، ژنراتورهای برق اضطراری و دستگاه لجن کش آماده به کاربود.

وی با اشاره به اینکه کنترل کیفیت آب در این ایام مورد تاکید وزارت نیرو و شرکت مهندسی بود، بیان کرد: برهمین مبنا همکاران ضمن استقرارکشیک دردفتر کنترل کیفیت، کنترل کمی و کیفی آب شرب را به صورت مستمر به انجام رساندند.

وی همچنین ضمن اشاره به وقوع زلزله ۴.۲ ریشتری در شهرستان نهاوند گفت: بلافاصله پس از وقوع زلزله، جلسه مدیریت بحران فرمانداری نهاوند برگزار و بر اساس آن، تکالیف صنعت آب و برق استان ابلاغ شد که در همین راستا پس از بررسی های پی در پی  اطمینان حاصل شد که در هیچ یک از حوزه های صنعت آب و برق استان مذکور با مشکلی مواجه نیستیم.

جعفری ضمن تاکید بر حفظ منابع آبی موجود اظهار کرد: از آنجا که میانگین بارش سال آبی جاری نسبت به میانگین سال گذشته و نسبت به مدت مشابه بلند مدت کاهش داشته و حجم ذخیره شده باکاهش روبرو بوده انتظار میرود مشترکین با رعایت الگوی مصرف در حفظ منابع آبی بیش از پیش کوشا باشند.

کد خبر: ۸۱٬۵۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha