۱۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۷
تحقق ۱۰۰درصدی گازرسانی به شهرهای استان ایلام
مدیرعامل شرکت گاز ایلام خبر داد:

تحقق ۱۰۰درصدی گازرسانی به شهرهای استان ایلام

ایلام- مدیرعامل شرکت گاز ایلام با اشاره به اینکه گازرسانی به شهرهای استان امسال به اتمام می‌رسد، گفت: تاکنون ۲۵ شهر استان از نعمت گاز برخوردار شده‌اند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شرکت گاز ایلام، عباس شمس اللهی از گازرسانی به تمامی شهرهای استان ایلام تا پایان دولت خبر داد و گفت: تاکنون ۲۵ شهر استان گازدار شده و تنها شهر پهله در دست اقدام است که عملیات گازرسانی به این شهر نیز تا پایان کار دولت تدبیر و امید به اتمام می رسد.

وی افزود: در طول ۴ سال گذشته در دولت دوم تدبیر و امید تاکنون، ۳ شهر استان گازدار شده و تا پایان کار دولت، همه شهرهای استان از نعمت گاز برخوردار می شوند.

شمس اللهی اظهار داشت: در طول چهار سال گذشته ۲۰۵ روستا گازدار شده اند و با اتمام عملیات گازرسانی به روستاهای در دست اقدام تا پایان دولت، ضریب نفوذ گازرسانی روستایی استان به ۹۷ درصد می رسد و کار مطالعه، طراحی و اجرای گازرسانی به سه درصد روستاهای باقیمانده استان در سال ۱۴۰۰ در دستور کار قرار می گیرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام تصریح کرد: در دولت دوم تدبیر و امید تاکنون ۵۳۶ واحد صنعتی، تولیدی در اقصی نقاط مختلف استان گازدار شده است.

کد خبر: ۸۱٬۵۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha