۱۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۴
 ضریب نفوذ گازرسانی به روستاهای استان ایلام ۹۷ درصد است
استاندار ایلام:

ضریب نفوذ گازرسانی به روستاهای استان ایلام ۹۷ درصد است

ایلام- استاندار ایلام با اشاره به شرایط مطلوب گازرسانی به مناطق مختلف استان، گفت: ضریب نفوذ گازرسانی به روستاهای استان ایلام ۹۷ درصد است.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد نوذری ظهر امروز شنبه در دیدار با مسئولان شرکت گاز استان ایلام در محل استانداری ایلام اظهار کرد: طبق برنامه ریزی ای انجام شده تا پایان کار دولت، همه شهرهای استان از نعمت گاز برخوردار می شوند.

وی افزود: تاکنون ۲۵ شهر استان گازدار شده و تنها شهر پهله در دست اقدام است که عملیات گازرسانی به این شهر نیز تا پایان کار دولت تدبیر و امید به اتمام می رسد.

وی اظهار داشت: ضریب نفوذ گازرسانی روستایی استان به ۹۷ درصد می رسد و کار مطالعه، طراحی و اجرای گازرسانی به سه درصد روستاهای باقیمانده استان در سال ۱۴۰۰ در دستور کار قرار می گیرد.

استاندار ایلام گفت: عملکرد مناسب شرکت گاز ایلام در گازرسانی به مناطق مختلف شهری و روستایی به عنوان یک دستگاه اجرایی موفق در سطح استان قابل تقدیر است.

نوذری افزود: خدمات شرکت گاز استان ایلام در زمینه گازرسانی به مناطق مختلف شهری و روستایی و بخصوص مناطق محروم، موفق بوده و انتظار می رود که سایر دستگاه های اجرایی نیز همچون این دستگاه برای خدمت به مردم تا پایان دولت تلاش خود را دوچندان کنند.

کد خبر: ۸۱٬۴۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha