۱۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰
نظارت از بازار مرغ در مازندران شبانه‌روزی می‌شود/ ارسال ۶۰درصد تولید مرغ به تهران
رئیس سازمان صمت مازندران:

نظارت از بازار مرغ در مازندران شبانه‌روزی می‌شود/ ارسال ۶۰درصد تولید مرغ به تهران

ساری- قوانلور، رئیس سازمان صمت مازندران با اشاره به وفور تولید مرغ در استان گفت: کمبودی در عرضه مرغ نداریم و نظارت‌ها در این بخش شبانه‌روزی می‌شود.

حسینقلی قوانلو در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه نظارت بر بازار مرغ در استان مازندران تشدید شده است، اظهار داشت: با توجه به وفور تولید، کمبودی در عرضه مرغ در استان نداریم و با هر گونه تخلف برخورد می شود.

وی قیمت مرغ را با توجه به اعلام قرارگاه ساماندهی مرغ به ازای هر کیلوگرم ۲۴۹ هزار ریال اعلام کرد و گفت: فروش مرغ به قیمت بالاتر از این مبلغ تخلف بوده و با متخلفات برخورد می شود.

رئیس سازمان صمت مازندران با بیان اینکه طی یکماه گذشته بیش از ۶۰ میلیارد ریال جریمه برای ۱۶۰ واحد متخلف و فروشگاه و کشتارگاه های مرغ در استان اعمال شده است، افزود: نظارت از بازار به صورت شبانه روزی انجام می شود و از مردم درخواست داریم تخلفات را گزارش کنند.

وی میزان بازرسی از بازار مرغ را طی یکماه گذشته بیش از سه هزار و ۱۰۰ مورد بیان کرد و گفت: این بازرسی ها منجر به شناسایی ۱۶۰ متخلف شده است.

قوانلو با اشاره به تولید ۲۵۰ هزار تن در مرغ در استان گفت: سالانه حدود ۶۰ درصد از تولیدات به بازارهای حاشیه از جمله تهران ارسال می شود.

کد خبر: ۸۱٬۳۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha