۱۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۵
کارگران واحدهای صنعتی استان سمنان غربالگری شوند
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان :

کارگران واحدهای صنعتی استان سمنان غربالگری شوند

سمنان- آل بویه، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی سمنان گفت: با توجه به احتمال شیوع موج چهارم کرونا و افزایش این بیماری در سطح شهرستان‌های استان، غربالگری و آزمایش کارگران واحدهای تولیدی ضرورت دارد.

حسن آل بویه در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در سطح استان سمنان نگران کننده است لذا از واحد های تولیدی مستقر در شهرک های صنعتی استان می خواهیم تا نسبت به غربالگری کارگران واحد های خود اقدام کنند، بیان داشت: نیروی کار مهمترین دارایی یک واحد تولیدی است.

وی با بیان اینکه شیوع کرونا، ضرورت افزایش پروتکل ها و رعایت ها را نیز در واحد های صنعتی و تولیدی استان تقویت می کند،  افزود: غربالگری برای ویروس کرونا ابلاغ شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان با بیان اینکه ستاد مقابله با کرونا نیز خطر ابتلا و شیوع کرونا را ابلاغ کرده است، تاکید کرد: مسئولان واحد های صنعتی با مراجعه به مراکز درمانی نسبت به غربالگری کارگران واحد های تولیدی خود مبادرت ورزند.

به گزارش بازار، پنج شهرستان استان سمنان هم اکنون در وضعیت زرد و سه شهرستان دیگر در وضعیت آبی کرونایی هستند اما در ۴۸ ساعت اخیر میزان شیوع بیماری به طرز نگران کننده ای افزایش یافته است.

کد خبر: ۸۱٬۱۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha