۱۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۴
ورود سازمان بازرسی به حوزه مسکن/ مشکلات بورس در دست پیگیری است
رئیس سازمان بازرسی کل کشور:

ورود سازمان بازرسی به حوزه مسکن/ مشکلات بورس در دست پیگیری است

لرستان- رئیس سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه در حوزه مسکن پرونده ای تشکیل دادیم و وظایفی که مسئولان داشتند در حال بررسی است، گفت: مشکلات بورس در دست پیگیری است

به گزارش خبرنگار بازار، حجت الاسلام حسن درویشیان ظهر سه‌شنبه در حاشیه جلسه بررسی مشکلات واحدهای تولیدی لرستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حوزه مسکن پرونده ای تشکیل دادیم و وظایفی که مسئولان داشتند در حال بررسی است.

وی با اشاره به پیگیری مشکلات بورس تصریح کرد: در موضوع راستای بورس نیز ورود کرده ایم اما به دلیل حساسیت موضوع، از اطلاع رسانی آن معذوریم.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور عنوان کرد: در این راستا  چند گزارش هشداری به مسئولان کشور داده شد و بررسی کارشناسی صورت گرفته و علل مشکلاتی که از مرداد سال قبل در بورس وجود داشته پیگیری می شود.

درویشیان با اشاره به نظارت بر بازار، خاطرنشان کرد: سال گذشته و امسال نیروها به صورت کشیک نوروزی خصوصا در ایام تعطیلات حضور داشتند که علاوه بر حضور در بازار، در میادین تره بار هم برای نظارت فعالیت داشتند. نظارت هایی در توزیع مرغ صورت گرفت و اثر بخشی هایی داشته و موارد تخلفاتی شناسایی و بخشی از آنها به مراجع قضایی معرفی شدند.

کد خبر: ۸۱٬۰۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha