۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۲
۱۰۱ هزار مسافر نوروزی در آذربایجان‌شرقی جابجا شد
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی:

۱۰۱ هزار مسافر نوروزی در آذربایجان‌شرقی جابجا شد

تبریز- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: ۱۰۱ هزار مسافر در تعطیلات نوروزی بارعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر استان جابجا شد.

به گزارش بازار به نقل از راهداری آذربایجان شرقی، اورجعلی علیزاده با بیان اینکه این تعداد مسافر از ۲۵ تا ۶ فروردین جابجا شده است، افزود: ۱۳ هزار و ۷۰۰ سفر اتوبوس، مینی بوس و سواری کرایه جابجایی این مسافرات را انجام دادند.

وی با اشاره به اینکه کارگروه نظارت و ارزیابی این اداره کل به طور منظم بر نحوه فعالیت ناوگان مسافری و رعایت دقیق دستورالعمل های بهداشتی نظارت می کند، اظهار کرد: در این بازه زمانی از پایانه های مرزی جلفا و نوردوز نیز ۳ هزار و ۴۷۳ مسافر و تعداد ۴ هزار و ۱۶۰ کامیون تردد کرده اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: از ۲۵ اسفند تا هفت فروردین نیز در جاده های استان هشت میلیون و ۳۴۵ هزار تردد خودرو ثبت شده است که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶۴ درصد افزایش داشته است.

علیزاده ادامه داد: در این مدت آمار خودروی ورودی به استان ۷۱۹ هزار و ۸۰۰ دستگاه و خودروی خروجی از استان ۶۵۴ هزار و ۸۰۰ دستگاه بوده است.

کد خبر: ۸۰٬۹۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha