۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۸
شناسایی ۱۵ قانون و دستورالعمل مزاحم کسب و کار در استان ایلام
استاندار ایلام خبر داد

شناسایی ۱۵ قانون و دستورالعمل مزاحم کسب و کار در استان ایلام

ایلام- استاندار ایلام از شناسایی ۱۵ قانون و دستورالعمل مزاحم کسب و کار در استان ایلام خبر داد و گفت: تمام تلاش خود برای تحقق شعار سال به کار خواهیم بست.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد نوذری عصر یکشنبه در دیدار مدیران واحدهای تابع وزارت امور اقتصادی و دارایی در محل استانداری ایلام، ضمن تقدیر از عملکرد خوب این حوزه، بیان کرد: در سال ۹۹ استان ایلام ۱۱۶ درصد وصول داشته است که این میزان ۱۶ درصد بیشتر از میزان مصوب شده است.

وی در ادامه گفت: همچنین در این حوزه در بحث اوراق تسویه و تهاتر ۶۸ میلیارد تومان تحقق داشته که نسبت به پارسال ۱۴ میلیارد تومان بیشتر است و این جای تقدیر دارد.

استاندار ایلام در ادامه به نامگذاری شعار تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی‌ها اشاره کرد و بیان کرد: برای چندمین بار است که مقام معظم رهبری بر کلید واژه تولید در انتخاب شعار سال تاکید می کند و این گویای این مطلب است که امروز تولید در شرایط خنثی ساختن تحریم و جنگ اقتصادی نقش تعیین کننده و حیاتی دارد.

وی با تأکید بر این مطلب که امروز تسهیل در تولید و رفع موانع پیش رو این حوزه یک وظیفه همگانی است، اظهار داشت: در این راستا دو ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و اقتصاد مقاومتی از جایگاه حائز اهمیتی برخوردار هستند و بایست بیش از پیش تقویت و مورد توجه قرار گیرند.

نوذری در ادامه از شناسایی برخی قوانین مزاحم کسب و کار در استان خبر داد و گفت: تاکنون ۱۵ قانون و دستورالعمل مزاحم کسب و کار در استان شناسایی شده و جهت اصلاح به هیئت مقررات زدایی وزارت اقتصاد و دارایی ارسال شده است.

وی در پایان با عنوان این مطلب که شعار سال را عملیاتی دنبال خواهیم کرد، تاکید کرد: تحقق شعار سال در دستور کار جدی دولت در استان ایلام قرار گرفته است و در این راستا تمام تلاش خود به کار خواهیم بست. 

کد خبر: ۸۰٬۸۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha