۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۴
۱۲۰۰ تن روغن نباتی و جامد در استان سمنان توزیع شد
رئیس سازمان صمت استان سمنان :

۱۲۰۰ تن روغن نباتی و جامد در استان سمنان توزیع شد

سمنان- تشنه دل رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت سمنان از توزیع یک هزار و ۱۹۴ تن جامد و مایع در سطح استان خبر داد و گفت: ۸۶۸ تن روغن مایع، ۳۰۶ تن روغن جامد در سطح عرضه توزیع شده است.

علی تشنه دل در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه توزیع یک هزار و ۱۹۴ تن جامد و مایع در سطح استان سمنان صورت گرفته است، بیان کرد: این مرحله توزیع بنا به تقاضای بازار و نیاز جامعه و همچنین ارتقای خدمت راسنی به مردم در راستای تامین اقلام مورد نیاز خود در هشت شهرستان استان صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه در سه ماهه اخیر، میزان ۸۶۸ تن روغن مایع ، ۳۰۶ تن روغن جامد در سطح عرضه توزیع شده است، ابراز کرد:  در این بازه زمانی همچنین شش هزار و ۴۵۰ تن انواع کالاهای اساسی در فروشگاه های عرضه مواد غذایی در سطح استان توزیع شده است.

رئیس صمت استان سمنان با بیان اینکه  از ابتدای دی ماه تا پایان اسفندماه سال ۹۹، نزدیک به ۱۶۸ تن برنج نیز در سطح استان توزیع شده است، تاکید کرد: در همین مدت و ۲۵۴ تن شکر برای رفع نیاز مردم در سطح فروشگاه های زنجیره ای و عرضه کالاهای اساسی توزیع شد.

تشنه دل ا از توزیع هست تن گوشت مرغ منجمد نیز در سه ماهه اخیر خبر داد و تاکید کرد: دو هزار و ۶۹۰ تن گوشت مرغ گرم و دو هزار و ۱۵۰ تن تخم مرغ با قیمت مصرف کننده مصوب در سطح استان توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، در حالی رئیس صمت استان سمنان از توزیع اقلام در استان خبر می دهد که بررسی های خبرنگار بازار نشان می دهد هنوز مشکل تامین اقلام به خصوص روغن برای مردم وجود داشته و در این آشفتگی بازار، بعضاً روغن تا سه برابر قیمت واقعی فروخته می شود.

کد خبر: ۸۰٬۷۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha