۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۸
جا به جایی مسافران نوروزی از ناوگان جاده ای زنجان ۱۵۶ درصد افزایش دارد
مدیرکل راهداری زنجان:

جا به جایی مسافران نوروزی از ناوگان جاده ای زنجان ۱۵۶ درصد افزایش دارد

زنجان-علی اکبری،مدیرکل راهداری زنجان گفت: از ۲۸ اسفند ماه سال گذشته تا ۶ فروردین ماه سالجاری بیش از ۲۲ هزار نفر مسافر از ناوگان جاده ای استان جا به جا شدند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۵۶ درصد افزایش دارد.

عبدالحسین علی اکبری در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه توجه به حمل و نقل عمومی باعث افزایش تبادل در کالا و تردد گردشگران می‌شود،گفت: خوشختانه سفرهای نوروزی در زنجان افزایش دارد. 

وی اظهار کرد: از ۲۸ اسفند ماه سال گذشته تا ۶ فروردین ماه سالجاری بیش از ۲۲ هزار نفر مسافر از ناوگان جاده ای استان جا به جا شدند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۱۵۶ درصد افزایش دارد. 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجان با بیان اینکه هشت هزار و ۳۴۵ راننده در حمل و نقل جاده ای استان فعالیت می کنند،گفت: ۱۲۰ شرکت حمل و نقل در استان فعال است.

علی اکبری با بیان اینکه از این تعداد ۵۰ شرکت در حوزه حمل و نقل و جابه‌جایی کالا و ۲۰ شرکت در جا به جایی مسافر فعال است،ابراز داشت: سه ترمینال در استان روزانه به خوبی از نظر بهداشتی ضد عفونی می‌شود.

وی به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در استان اشاره کرد و گفت: در راستای کاهش بیماری کرونا ماسک رایگان در اختیار رانندگان قرار گرفته است و ظرفیت جا به جایی مسافران از ۲۵ نفر به ۱۸ نفر کاهش یافته است. 

کد خبر: ۸۰٬۶۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha