۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۱
اجرای ۴۰ کیلومتر تبدیل سیم مسی به کابل خودنگهدار برق در ملایر
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان خبر داد:

اجرای ۴۰ کیلومتر تبدیل سیم مسی به کابل خودنگهدار برق در ملایر

همدان - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان از اجرای ۴۰ کیلومتر تبدیل سیم مسی به کابل خودنگهدار در راستای کاهش تلفات و افزایش ضریب پایداری در ملایر خبر داد.

به گزارش بازار؛ شیرزاد جمشیدی در بازدید از مدیریت توزیع برق ملایر اظهار کرد: شهرستان ملایر با یک هزار و ۸۰۰ کیلومتر شبکه فشار متوسط، یک هزار و ۲۰۰ کیلومتر شبکه فشار ضعیف و سه هزار پست توزیع، ۱۳۰ هزار مشترک را در شهر و ۲۴۰ روستا تأمین برق می‌کند.

وی افزود: امسال با برنامه‌های مدون و استفاده از اکیپ‌های خط گرم در بخش توسعه و تعمیرات خطوط در نلایر نرخ انرژی توزیع نشده بابرنامه و بی‌برنامه  از ۳.۵۱ به ۲.۶ دقیقه در روز کاهش یافت.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان عنوان کرد: امسال با اجرای طرح‌های ابلاغی توانیر از جمله طرح سیما و طرح چاوش پایداری انرژی و تثبیت ولتاژ را در سطح ملایر بهبود بخشیدیم.

وی با اشاره به اجرای ۴۰ کیلومتر تبدیل سیم مسی به کابل خودنگهدار در راستای کاهش تلفات و افزایش ضریب پایداری در ملایر عنوان کرد: برداشت مختصات مشترکین نیز از طریق GIS در ۶ شهر ملایر به اتمام رسیده است.

جمشیدی با بیان اینکه باید در راستای ارتقای شاخص‌های اعلامی اقدامات مؤثرتری برای نیل به اهداف شرکت انجام شود، افزود: با توجه به گستره شهرستان و امورهای ۱ و ۲ از عمده برنامه‌های اقدامی در شهرستان، کیفی‌سازی و ساماندهی نیروی انسانی است.

وی ادامه داد: باید تفکر هزینه درآمد در شرکت جاری و مدیریت در راستای خلق درآمد و کاهش هزینه‌ها انجام شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با تأکید بر اجرای برنامه‌های PM و تعمیر و نگهداری خطوط عنوان کرد: پس از بازدید و کارشناسی خطوط، عارضه‌یابی انجام شده و برنامه‌ریزی هدفمند برای رفع معایب و کاهش خاموشی‌ها انجام ‌شود.

کد خبر: ۸۰٬۲۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha