۳۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۵
همه مسئولین گره‌های اقتصادی را بگشایند
آیت الله جنتی:

همه مسئولین گره‌های اقتصادی را بگشایند

آیت الله جنتی، دبیر شورای نگهبان گفت: همه مسئولین کشور با همت مضاعف، همکاری، همیاری، تکیه و اعتماد به ظرفیت‌های داخلی کشور گره‌های اقتصادی را بگشایند.

به گزارش بازار، در متن آیت‌الله جنتی به مناسبت حلول ۱۴۰۰ آمده است: حلول سال نو و فرا رسیدن بهار طبیعت مقارن با ماه شریف شعبان المعظم و میلاد حضرت، ولی عصر (عج) را به رهبر انقلاب، خانواده‌های معظم شهداء، ایثارگران، جانبازان، آزادگان و آحاد ملت شریف ایران اسلامی تبریک می‌گویم و امیدوارم بهار طبیعت با بهار جان‌ها همراه شده و سالی سرشار از معنویت، موفقیت و عزت پیش روی ایران اسلامی باشد.

در ادامه این پیام آمده است: سالی که گذشت؛ برگ دیگری از زندگی فردی و اجتماعی ما سپری شد و متأسفانه جمعی از هموطنان عزیزمان را به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا که جهان را درگیر خود کرد، از دست داده و غصه‌دار شدیم؛ بر خود لازم می‌دانم از خداوند متعال برای این عزیزان و همچنین برای شهدای سلامت، طلب غفران الهی و برای بازماندگان صبر و اجر جزیل مسألت نمایم.

آیت الله جنتی در این پیام یادآور شد: جا دارد از ایثار و فداکاری کادر سلامت کشور، پزشکان، پرستاران، بهیاران، پیراپزشکان، بهورزان و کادر بهداشتی و آزمایشگاهی، اورژانس و نیروهای نظامی، انتظامی، بسیج و فعالان اداری و ستادی و جهادی و خیرین سلامت مردمی در عرصه مقابله با ویروس منحوس کرونا، از صمیم قلب تشکر و قدردانی نمایم.

در ادامه این پیام آمده است: در سالی که گذشت به رغم تلاش‌های صورت گرفته برای رشد اقتصادی و بهبود معیشت مردم، اقدامات عملی و ملموسی را شاهد نبودیم و متأسفانه توفیق چندانی در این زمینه حاصل نشد که امیدواریم در سال جدید که مقارن با سالروز ولادت با سعادت یگانه منجی عالم بشریت، حضرت مهدی موعود (عج) است، همه مسئولین کشور با همت مضاعف و همکاری و همیاری و تکیه و اعتماد به ظرفیت‌های داخلی کشور گره‌های اقتصادی را بگشایند و معیشت مردم عزیز کشورمان را بهبود بخشند.

دبیر شورای نگهبان در این پیام تاکید کرد: امسال انتخابات بسیار مهم و سرنوشت‌ساز ریاست جمهوری را در خرداد پیش‌رو داریم و امیدواریم شاهد رقابت سالم و منصفانه کاندیداهای ریاست جمهوری و در نتیجه برگزاری انتخابات بسیار با شکوه همراه با انتخاب هوشمندانه و مشارکت اکثریت مردم شریف باشیم.

در ادامه این پیام آمده است: ۱۴۰۰ از سوی رهبر  انقلاب، سال «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» نامگذاری شده و إن‌شاءالله به لطف پروردگار و تلاش همه مسئولین و ملت عزیز ایران اسلامی به تمامی اهداف متعالی انقلاب دست یافته و شاهد عزت، شکوه و اقتدار روزافزون کشور و سلامتی، آسایش، آرامش و رفاه مردم عزیزمان و همچنین مسلمانان سرتاسر جهان در این سال باشیم.

کد خبر: ۸۰٬۱۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha