۳۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۵
 ۳۷۰ میلیارد تومان از مجموع اعتبارات استانی وارد لرستان شد
استاندار لرستان:

۳۷۰ میلیارد تومان از مجموع اعتبارات استانی وارد لرستان شد

لرستان- استاندار لرستان گفت: تاکنون ۳۷۰ میلیارد تومان از جمع اعتبارات استانی وارد لرستان شده است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری لرستان، سید موسی خادمی در بازدید از بخش های مختلف خزانه معین استان اظهار داشت: مجموعه اقتصاد و دارایی استان طی چند سال اخیر در حوزه اقتصادی و سرمایه گذاری بسیار فعال تر شده و با وظایف جدید تعریف شده، نقش پررنگ تری در معادلات اقتصادی استان ایفا می کند.

وی افزود: وزارت اقتصاد و دارایی از مهمترین وزارتخانه های کشور است که ضرورت دارد اداره کل زیر مجموعه آن در استان بسیار موثر و تاثیرگذار در عوامل توسعه  باشد.

استاندار لرستان عنوان کرد: در بحث تهاتر کارهای بزرگی در لرستان انجام پذیرفته و رقمی بالغ بر ۲۲۰ میلیارد تومان تهاتر صورت گرفته است و این در حالی است که تاکنون ۳۷۰ میلیارد تومان از جمع اعتبارات استانی نیز وارد لرستان شده است.

وی تصریح کرد: در واقع رقمی معادل ۷۰ درصد اعتبارات تخصیصی در کل حوزه ها به وسیله تهاتر و در یک اقدام رقابتی انجام گرفته که یک کار ارزشمند و قابل تقدیر در استان است.

خادمی گفت: در حوزه درآمدها نیز علیرغم اینکه لرستان یک استان کمتر توسعه یافته است، سهم درآمدی بالایی تاکنون محقق شده که از تلاش مسئولان ذیربط در این زمینه حکایت دارد.

وی اظهار کرد: در حوزه صادرات با وجود شیوع گسترده کرونا در کشور، می توان گفت لرستان عملکرد قابل قبولی داشته که در این شرایط یک موضوع بسیار مهم است.

کد خبر: ۸۰٬۰۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha