۲۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۹
ساخت ۱۶۰ هزار واحد مسکونی محرومان تا ۲ سال آینده
مدیرعامل بنیاد برکت خبر داد

ساخت ۱۶۰ هزار واحد مسکونی محرومان تا ۲ سال آینده

مدنی، مدیرعامل بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرائی فرمان حضرت امام از ساخت ۱۶۰ هزار واحد مسکونی برای محرومان تا دو سال آینده خبر داد.

به گزارش بازار، امیرحسین مدنی با بیان اینکه ستاد اجرائی فرمان حضرت امام در حوزه ساخت مسکن برنامه وسیعی را برای دو سال آینده در نظر گرفته است افزود: ساخت ۱۶۰ هزار واحد مسکونی در ستاد در حال پیگیری است.

وی گفت: در بخش مرکز عمران ستاد اجرائی فرمان حضرت امام، ساخت ۱۱۰ هزار واحد مسکونی ارزان قیمت در قالب مسکن ملی در حال پیگیری است.

مدیر عامل بنیاد برکت با بیان اینکه زمین بسیاری از این واحدهای مسکونی اختصاص یافته است افزود: مردم از طریق سامانه‌های وزارت راه نام نویسی کرده اند و کار ساخت آن آغاز شده است.

مدنی گفت: بنیاد برکت در بخش مسکن محرومان و مستضعفان، ساخت ۴۸ هزار واحد در دستور کار است که ظرف ۲ سال آینده تحویل خانواده‌های واجد شرایط خواهد شد.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در بخش مسکن تا کنون افزود: در بخش مسکن محرومان، خانواده‌های دارای دو معلول و مسکن سیل زدگان سال ۹۸، تفاهم نامه‌هایی با بنیاد مسکن منعقد شد که در بخش خانه‌های سیل زدگان با کمک سایر نهادها به ویژه بنیاد مسکن، ۱۰ هزار واحد را تکمیل و تحویل دادیم.

وی اضافه کرد: در بخش مسکن دو معلول هم تفاهم نامه سه جانبه‌ای میان بنیاد برکت، بنیاد مسکن و سازمان بهزیستی منعقد شد که ۳۵۰۰ واحد مسکونی برای خانوده‌های دارای دو معلول ساخته و تحویل شد.

مدنی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در بخش مسکن محرومان با کمک کمیته امداد و سایر نهادها، گفت: امسال در مجموع ۱۴ هزار واحد مسکونی ساخته و یا تعمیر و تحویل شد.

وی اعتبار در نظر گرفته شده برای مسکن محرومان، مسکن خانوارهای دچار حوادث طبیعی و خانواده‌های دارای دو معلول از طریق بنیاد برکت ستاد اجرائی فرمان حضرت امام در سال ۹۹ را حدود ۱۰۵ میلیارد تومان اعلام کرد.

کد خبر: ۸۰٬۰۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha