۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۷
۹۵۰ تن میوه شب عید در کردستان توزیع می‌شود
رئیس صنعت، معدن و تجارت کردستان:

۹۵۰ تن میوه شب عید در کردستان توزیع می‌شود

سنندج- دره وزمی، رئیس صنعت، معدن و تجارت کردستان با اشاره به اینکه توزیع میوه شب عید از ۲۵ اسفند امسال آغاز شده است، گفت: ۹۵۰ تن میوه شب عید در استان تامین و توزیع می شود.

محمد دره وزمی در گفت و گو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه ۷۸ غرفه در شهرهای مختلف استان برای توزیع میوه شب عید از ۲۵ اسفند سال جاری مستقر شدند، اظهار داشت:  از این تعداد ۲۳ غرفه در شهر سنندج و مابقی هم در دیگرشهرهای استان مستقر شده است.

وی اضافه کرد: ۹۵۰ تن میوه شامل ۶۵۰ تن پرتقال و ۳۰۰ تن سیب برای شب عید استان تامین شده و در این غرفه ها در حال توزیع است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان افزود: قیمت هر کیلوگرم پرتقال براساس مصوبه ستاد تنظیم بازار ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان و قیمت سیب زرد هم ۱۰ هزار تومان و هر کیلوگرم سیب قرمز هم هشت هزار تومان تعیین شده است.

دره وزمی با اشاره به اینکه چهار طرح ویژه نوروز امسال توسط این سازمان در استان به اجرا در می‌ آید، یادآور شد: طرح‌های تامین و توزیع کالاهای اساسی، میوه شب عید و فروش فوق العاده از ۲۵ اسفند سال جاری آغاز شده است و تا ۱۵ فروردین سال آینده ادامه دارد.

وی اظهار داشت: یکی دیگر از طرح‌های این سازمان طرح نظارتی ویژه نوروز ۱۴۰۰ است که از ۱۵ بهمن سال جاری آغاز شده و تا ۳۱ فروردین سال آینده هم ادامه دارد.

کد خبر: ۷۹٬۹۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha