۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۸
کشف تخلف اصناف در استان مرکزی ۲۲ درصد رشد داشت
سرپرست سازمان صمت استان مرکزی:

کشف تخلف اصناف در استان مرکزی ۲۲ درصد رشد داشت

اراک - سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: میزان تخلف یابی از اصناف استان طی ۱۱ ماه اخیر ۲۲ درصد بوده است.

جواد حسنی در گفتگو با خبرنگار بازار، در خصوص عملکرد ۱۱ ماهه سازمان صمت استان مرکزی در رابطه با بازرسی از اصناف اظهار داشت: در این مدت ۳۵ هزار و ۳۳۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی، تولیدی و خدماتی استان مرکزی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه طی بازرسی های انجام شده تعداد چهار هزار و ۱۱۳ پرونده تشکیل و به مراجع قضایی معرفی شده است، گفت: درصد تخلف‌یابی استان در ۱۱ ماهه سال جاری ۲۲ درصد بوده است.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی با اشاره به تماس های گرفته شده با این سازمان عنوان داشت: در ۱۱ ماهه سال جاری، هفت هزار و ۳۵۱ تماس با ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، در خصوص شکایت از خرده‌فروشان بوده است.

وی از شناسایی ‌یک‌هزار و ۶۲۱ مورد متخلف، طی بازرسی‌های صورت گرفته در ۱۱ ماهه سال جاری خبر داد و بیان داشت: در این مدت بالای پنج هزار مورد به صورت تلفنی، یک‌هزار و ۲۱۵ مورد به صورت حضوری و ۳۶۴ مورد نیز به صورت کتبی بوده است.

حسنی همچنین در رابطه با محتکران اقلام بهداشتی نیز گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا برخورد با محتکران و گران فروشان که اقلام مورد نیاز را با قیمتی چندین برابر به دست مصرف کننده می‌رسانند، به شدت برخورد خواهد شد.

کد خبر: ۷٬۹۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha