۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۰
۱۲۰۰ میلیارد پروژه در راستای توسعه استان همدان در دست اجرا است
استاندار همدان:

۱۲۰۰ میلیارد پروژه در راستای توسعه استان همدان در دست اجرا است

همدان - استاندار همدان گفت: سند راهبردی نقشه راه توسعه استان همدان را تا چند سال آینده مشخص کرده ضمن اینکه ۱۲۰۰ میلیارد پروژه در راستای توسعه استان همدان در دست اجرا است.

به گزارش خبرنگار بازار؛ سید سعید شاهرخی عصر چهارشنبه در مراسم پایان سال دیدار با مدیران ستادی استانداری، فرمانداران، بخشداران و شهرداران سراسر استان همدان ضمن قدردانی از عملکرد خوب مجموعه وزارت کشور در استان همدان در سال ۱۳۹۹ گفت: استان همدان در سال ۱۳۹۹ به توفیقات بزرگی رسیده و زحمات مدیران و کارکنان مجموعه دولت در استان همدان قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه تلاش کردیم تا اقدامات ماندگاری در استان همدان انجام دهیم و اقدامات را با شکل و نمای جدیدتری در قالب یک برنامه مدون و کارشناسی شده تحت عنوان «سند راهبردی» تنظیم و در دستور کار قرار دهیم، گفت: بسیاری از موفقیت ها ماحصل همین سند بوده است.

استاندار همدان با بیان اینکه با برنامه و وحدت و همکاری همه مجموعه ها برای تحقق اولویت‌ها و ماموریت دستگاه‌ها در استان اقدام کردیم، افزود: از مزایای عمده و قابل توجه برنامه راهبردی توسعه استان همدان مشخص کردن نقشه راه توسعه استان تا چند سال آینده است.

شاهرخی با یاداوری اینکه علاوه بر اقدامات انجام شده ۱۲۰۰ میلیارد پروژه برای توسعه در استان همدان در دست اجرا داریم، ادامه داد: نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی ملایر با بیش از پنج هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری تا سال‌ها در استان همدان ماندگار است.

وی با بیان اینکه در هر دو سال یک سد در استان همدان به بهره برداری رسیده که در توسعه و اقتصاد استان نقش بی‌بدیلی ایفا خواهند کرد، گفت: استان همدان در حوزه اقتصادی و در سال جهش تولید خوش درخشیده است.

وی عملکرد دولت در حفظ سلامت مردم در برابر ویروس کرونا در شرایط تحریم‌ها را قابل تقدیر دانست و افزود: مدیران باید جوانان و بانوان را بیشتر دریابند و در عرصه‌های مختلف مدیریتی مشارکت دهند.

کد خبر: ۷۹٬۸۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha