۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۱
۵ هزار و ۶۵۴ فقره پرونده تخلف صنفی در زنجان تشکیل شد
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان:

۵ هزار و ۶۵۴ فقره پرونده تخلف صنفی در زنجان تشکیل شد

زنجان- ممیزی، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان از تشکیل پنج هزار و ۶۵۴ فقره پرونده تخلف صنفی در استان زنجان طی ۱۱ ماه امسال خبر داد.

رضا مظفری در گفتگو با خبرنگار بازار به آمار پرونده های تخلف تشکیل شده در تعزیرات حکومتی زنجان اشاره کرد و گفت: طی ۱۱ ماه امسال پنج هزار و ۶۵۴ فقره پرونده تخلف صنفی و خدماتی در تعزیرات حکومتی استان تشکیل شده است.

وی اظهار کرد: طی این بازه زمانی تعداد پرونده های تخلف صنفی و خدماتی تشکیل شده در تعزیرات حکومتی استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۱۰ درصد کاهش دارد. 

مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان گفت: در این میان به تخلفات پنج هزار و ۵۶۶ فقره پرونده در استان رسیدگی شده و محکومیت این تعداد پرونده بیش از ۱۶۴ میلیارد تومان است. 

مظفری با بیان اینکه بیشترین تخلفات مربوط به عدم درج قیمت، گران فروشی و کم فروشی بوده است، تاکید کرد: تمام بازرسان و روسای شعب تعزیرات حکومتی زنجان در آماده باش ۱۰۰ درصدی هستند. 

وی ابراز داشت: طی سالجاری تعزیرات حکومتی استان بازرسی از انبارهای کالا و خدمات را به جد دنبال می کند و بازرسی های گسترده باعث شده تا تخلف در واحدهای صنفی و خدماتی استان کاهش پیدا کند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان با بیان اینکه بازرسی و نظارت از بازار  استان زنجان تشدید شده و با متخلفان برخورد می شود،افزود: تعزیرات حکومتی در استان با متخلفین برخورد می کند. 

کد خبر: ۷۹٬۶۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha