۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۳
کمبود مرغ ناشی از شبکه توزیع ناکارآمد است
رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

کمبود مرغ ناشی از شبکه توزیع ناکارآمد است

تالارپشتی، رئیس کمیسیون صنایع و معادن با اشاره وجود میوه و مرغ به میزان کافی در کشور، گفت: مشکلات کنونی بازار ناشی از شبکه توزیع ناکارآمد است؛ دلالان وارد میدان شده و به دلیل بی برنامگی رئیس دولت مشکلات کنونی را رقم زده اند.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، عزت اله اکبری تالارپشتی در تشریح نشست ویژه و مشترک کمیسیون های صنایع و معادن، اقتصادی و کشاورزی که امروز با حضور وزرای صمت و جهاد کشاورزی برگزار شد، گفت: این نشست به منظور اخذ تدابیر ویژه برای برای ساماندهی بازار به ویژه تنظیم بازار مرغ در آستانه عید نوروز تشکیل شد.

نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس افزود: حدود ۴ ماه قبل وزرای صمت و جهاد کشاورزی توافقاتی مبنی بر تقسیم وظایف در حوزه تنظیم بازار انجام دادند اما آقای روحانی این توافق را کنسل کرد و شرایط کنونی بازار را رقم زد.

وی با طرح این پرسش که آیا آقای روحانی به دنبال حل مشکلات مردم است یا درصد است با گرونگیری ممعیشت مردم، جامعه را با مشکل روبه رو کند، اضافه کرد: در صورتی که توافق وزرا عملیاتی می شد، شرایط کنونی ایجاد نمی شد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه رئیس جمهور بدون ارائه پیشنهاد جایگزین، توافق وزرا را کنسل کرد، ادامه داد: رئیس دولتی که ادعای تعامل با دنیا را دارد، باید به این نکته توجه کند که سایر کشورها عملکرد در حوزه مدیریت بازار مرغ و تخم مرغ و تشکیل صف‌های طولانی را نظاره می‌کند.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن با اشاره به صحبت‌های وزیر جهاد کشاورزی در این نشست، یادآور شد وی مدعی بود که میوه و مرغ به میزان کافی در کشور موجود است، با توجه به این صحبت مشخص است که مشکل اصلی در شبکه توزیع است؛ دلالان وارد میدان شده به دلیل بی برنامگی رئیس دولت و مشکلات کنونی را رقه زده اند. /

کد خبر: ۷۹٬۴۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha