۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۱
توزیع ۱۱ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان البرز
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان البرز خبر داد

توزیع ۱۱ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان البرز

کرج- پورسلیمانی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان البرز و غرب استان تهران از توزیع ۱۱ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان به ویژه آسیب دیدگان از کرونا در البرز خبر داد.

محمد مهدی پورسلیمانی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: در دهمین مرحله رزمایش مواسات و همدلی و کمک های مومنانه که به مناسب عید مبعث و با مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، کمیته امداد امام خمینی (ره) و بسیج سازندگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مصلای امام خمینی شهرستان کرج برگزار شد، تعداد ۱۱ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی شامل برنج مرغ، ماکارونی، رب و لوبیا با ارزش بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال جهت اهدا به نیازمندان خصوصا آسیب دیدگان از کرونا آماده شده که ان شاءالله تا پایان سال جاری به دست نیازمندان خواهد رسید.

پورسلیمانی با بیان اینکه در فروردین ماه سال ۱۴۰۰ نیز تعداد ۱۱ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی دیگر بین نیازمندان توزیع خواهد شد،افزود: در این مرحله نیز توزیع بسته های معیشتی از طریق قرارگاه های جهادی شهرستان ها با محوریت امامان محترم جمعه و جماعات و همکاری گروه های جهادی، مساجد و هیئات مذهبی انجام خواهد شد.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان البرز و غرب استان تهران اظهار کرد: پویش نذر برای پرداخت دیون و آزادی زندانیان جرایم غیر عمد ادامه دارد و بر اساس تصمیمات متخذه، دیون قابل پرداخت بدهی زندانیان از ۱۰۰ میلیون ریال به ۲۰۰ میلیون ریال افزایش یافته و مردم عزیز کشورمان، از طریق سایت دنیای احسان و همچنین شماره گیری کد دستوری#۲۰*۴۰۳۰* می توانند در این امر خداپسندانه به هر میزان که تمایل دارند، مشارکت کنند.

پورسلیمانی ضمن اظهار امیدواری برای نابودی ویروس منحوس کرونا، اعلام کرد: تا زمانی که شرایط کشور در اثر این بیماری بدین نحو باشد، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در کنار مردم کشورمان است و این کمکها ادامه خواهد یافت.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان البرز و غرب استان تهران گفت: از مساعدت نماینده ولی فقیه در استان که فرماندهی ۱۰ مرحله رزمایش را بر عهده داشته و در برگزاری این رزمایش ها یاریگر ما بودند قدردانی کرده و با افتخار دست بوس گروه های جهادی و بسیجی که در سال های ۹۸ و ۹۹ بدون ادعا و خالصانه در کنار ستاد اجرایی فرمان امام مشغول خدمتگزاری بودند، هستم.

کد خبر: ۷۸٬۹۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha