۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰
استقرار شعبه سیار تعزیرات حکومتی در میدان مرکزی همدان
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان خبر داد:

استقرار شعبه سیار تعزیرات حکومتی در میدان مرکزی همدان

همدان - مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از استقرار شعبه سیار تعزیرات حکومتی همدان در میدان امام(ره) همدان خبر داد و گفت: امکان رسیدگی فوری به تخلفات در محل شعبه سیار فراهم است.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی همدان؛ داریوش جودکی از استقرار شعبه سیار تعزیرات حکومتی همدان در میدان امام(ره) خبر داد و اظهار کرد: با توجه به شلوغی بازار شب عید و نیاز حضور میدانی در بازار، تیم گشت مشترک تعزیرات حکومتی همدان با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف صبح و بعد از ظهر در مرکز شهر مستقر و به صورت فوری به شکایات شهروندان رسیدگی می‌کنند.

وی بیان کرد: از مردم تقاضا داریم شکایات و گزارشات خود را حضوری به تیم مستقر در میدان امام خمینی (ره) و یا تلفن ۳۲۵۲۳۴۴۲ اداره کل وتلفن گویای ۱۲۴ و سامانه www.۱۲۴.ir و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ و تارنمای t۱۳۵.ir اعلام کنند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان با اشاره به اجرای طرح نوروزی که از ۱۶ اسفند آغاز شده و تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ ادامه دارد گفت: طرح نظارتی ویژه نوروز با همکاری صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف، علوم پزشکی و دامپزشکی اجرایی شده که هدف افزایش و تولید پرونده نیست بلکه طبق سال‌های گذشته علاوه بر رسیدگی و صدور حکم؛ حمایت از اقشار آسیب‌پذیر، سالم سازی فضای کسب و کار، نظارت بر توزیع کالا و خدمات، حضور موثر و حداکثری تعزیرات در برخورد با اخلالگران بازار است.

وی عنوان کرد: در این طرح روزانه هشت اکیپ در مرکز استان و شهرستان‌ها از صبح تا ساعت ۱۸ آماده خدمت‌رسانی به شهروندان هستند.

کد خبر: ۷۸٬۹۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha