۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۶
۱۶ پروژه توسعه و بهسازی در فرودگاه‌های مازندران اجرا شد
مدیرکل فرودگاه‌های مازندران:

۱۶ پروژه توسعه و بهسازی در فرودگاه‌های مازندران اجرا شد

ساری- وطن‌خواه، مدیرکل فرودگاه‌های مازندران شمار پروژه‌های اجرا شده برای توسعه و بهسازی فرودگاه استان را ۱۶ پروژه به ارزش دو هزار میلیارد ریال اعلام کرد.

سعداله وطن‌خواه در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه طی دو سال گذشته ۱۶ پروژه برای توسعه وبهسازی فرودگاه های استان اجرا شده است، اعتبار اجرای این طرح را بیش از دو هزار میلیارد ریال اعلام کرد.

وی تملک ۲۳ هکتار از اراضی و املاک حاشیه فرودگاه ها  را از جمله طرح ها بیان کرد و گفت: احداث سایت های دوگانه سامانه کمک ناوبری در فرودگاه ساری، سیستم تصفیه خانه و پمپاژ از جمله طرح ها بوده  است.

وی روشنایی و باند جدید پروازی فرودگاه رامسر، ترمینال فرودگاه نوشهر، پروژه دیوار بتنی فرودگاه ساری و طرح فاضلاب و زهکشی را از دیگر پروژه ها برشمرد.

مدیرکل فرودگاه های مازندران رفع موانع پروازی فرودگاه رامسر، استخر ذخیره آب عملیاتی فرودگاه نوشهر، تخریب ساختمان های متعلق به دانشگاه علمی کاربری و مدارس در راستای رفع موانع پروازی فرودگاه رامسر را از دیگر طرح ها بیان کرد.

وطن‌خواه همچنین با اشاره به فرارسیدن عید نوروز به برنامه های نوروزی اشاره کرد و گفت: چینش هفت سین در ترمینال عمومی، حضور گروه موسیقی محلی سورنا نوازی به مناسبت سال نو در ترمینال، انجام برنامه های فرهنگی از جمله برنامه ها است.

سه فرودگاه در مازندران خدمات دهی می کند.

کد خبر: ۷۸٬۶۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha