۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۲
هزینه‌های بالا مشکل اصلی دولت است/ افزایش ۱۲۰ هزار میلیارد تومانی اعتبارات عمرانی
نماینده شاهرود و میامی در مجلس:

هزینه‌های بالا مشکل اصلی دولت است/ افزایش ۱۲۰ هزار میلیارد تومانی اعتبارات عمرانی

میامی- نماینده شاهرود و میامی در مجلس بابیان اینکه ایران کشور ثروتمند با منابع زیاد است اما مشکل آن هزینه‌های بالا ‏محسوب می‌شود، گفت: هزینه‌های بالا یکی از مشکلات دولت نیز است که مجلس به اصلاح آن عنایت داشته است‎.‎

به گزارش خبرنگار بازار، علی‌اصغر خانی صبح چهارشنبه در نشستی با مدیران شهرستان میامی به میزبانی دفتر امام‌جمعه این شهر بابیان اینکه ایران کشوری غنی است و ثروت زیادی دارد، تأکید کرد: هزینه‌ها آن‌قدر بالا هستند که نمی‌توانیم به‌خوبی از داشته‌هایمان استفاده کنیم درنتیجه مجلس یازدهم ورود جدی به این موضوع داشته است.

وی بابیان اینکه بودجه باید به سمت مردم و قشر متوسط می‌چرخید و نه جبران هزینه‌های دولت، افزود: در هفته جاری بودجه با نگاه به قشر متوسط و ضعیف جامعه در کمیسیون تلفیق موردبررسی و تصویب قرارگرفته است.

عضو کمیسیون عمران مجلس بابیان اینکه افزایش ۱۲۰ هزار میلیارد تومانی بودجه عمرانی ۱۴۰۰ یکی از مسائلی بود که از موفقیت‌های مجلس محسوب می‌شود، گفت: مجلس باید برای دو دولت بودجه می‌بست لذا نگاه ویژه‌ای به مقوله اعتبارات عمرانی وجود داشت.

خانی بابیان اینکه تأمین اجتماعی و شستا و مشکلات مردم در این حوزه‌ها از دیگر تأکیدات مجلس در بودجه ۱۴۰۰ بود، گفت: باید بودجه به‌گونه‌ای بسته می‌شد که هم دولت تا پایان عمر خود از آن بهره‌مند شود و هم دولت بعدی بتواند از آن بهره گیرد لذا کار کمی دشوار بود.

وی افزود: بودجه کار دشواری بود چراکه باید برای دو دولت بسته می‌شد زیرا انتخابات نیز پیش رو است درنتیجه باید همه جوانب سنجیده می‌شد.

عضو مجلس یازدهم بابیان اینکه نمی‌گوییم خیلی عالی اما معتقد هستیم که بودجه درمجموع خوب تصویب‌شده است، ابراز کرد: دولت در برابر بودجه مقاومت‌های بسیار شدید داشت اما خوشبختانه شاهد اصلاح بودجه و تصویب آن هستیم.

کد خبر: ۷۸٬۵۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha