۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۷
زمستان موفقی در پایداری تولید گاز رقم‌ خورد
مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز:

زمستان موفقی در پایداری تولید گاز رقم‌ خورد

زردویان، مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران تأکید کرد که امسال زمستان موفقی در پایداری تولید در پالایشگاه‌های گاز ایران رقم خورده است.

به گزارش بازار به نقل از شرکت ملی گاز ایران، مسعود زردویان در بازدید از پالایشگاه گاز فجرجم، پایداری تولید در این مجموعه، طرح تفکیک خوراک فازی، رفع نقایص عملیاتی و اقدام‌های پیشگیرانه این پالایشگاه در زمینه مقابله با ویروس کرونا را از مهم‌ترین عواملی دانست که فعالیت‌های پالایشگاه فجرجم در سطح شرکت ملی گاز ایران را قابل توجه کرده است.

وی گفت: شرکت پالایش گاز فجرجم مأموریت خود را برای استمرار و پایداری تولید به‌خوبی انجام داده و خداوند را شاکرم که زمستان موفقی در پایداری تولید در پالایشگاه‌های گاز ایران رقم خورده است.

مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران با اشاره به طرح تفکیک خوراک فازی در شرکت پالایش گاز فجرجم، اظهار کرد: این طرح برای شرکت ملی گاز ایران راهگشا بوده و از نظر عملیاتی، کار بزرگی است.

زردویان تخصیص خوراک به پالایشگاه فجرجم را از مهم‌ترین دغدغه‌های شرکت ملی گاز ایران دانست و تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزهای انجام‌شده این دغدغه نیز در مسیر حل شدن قرار دارد و طرح‌هایی برای حفظ خوراک این پالایشگاه در حال انجام است.

وی ویروس کرونا را همچنان تهدیدی جدی برای سلامت کارکنان دانست و با قدردانی از شرکت پالایش گاز فجرجم به‌دلیل اقدام‌های مؤثری که در این زمینه داشته، تأکید کرد: مدیران هرگز نباید از تلاش‌های خود برای پیشگیری و مقابله با این ویروس کم کنند و همواره باید با جدیت گذشته، برنامه‌های خود را ادامه دهند.

مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران ادامه داد: این ویروس منحوس همه ما را نگران کرده، اما با وجود گستردگی حوزه‌های کاری در شرکت ملی گاز، شاهد کمترین ابتلا کارکنان به ویروس بوده‌ایم.

زردویان در پایان از برنامه تعاملی شرکت ملی گاز ایران با وزارت بهداشت برای اولویت‌بخشی به کارکنان عملیاتی و افرادی که دارای بیماری زمینه‌ای هستند، خبر داد و گفت: ان‌شاءالله تلاش خواهیم کرد این افراد در اولویت دریافت واکسن کرونا قرار گیرند.

کد خبر: ۷۸٬۳۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha