۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۹
مواد اولیه شرکت های تولید محصولات بهداشتی به زودی تامین می شود
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران:

مواد اولیه شرکت های تولید محصولات بهداشتی به زودی تامین می شود

اسلامشهر- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران با اشاره به اینکه اکثر شرکت های تولید محصولات بهداشتی، شوینده و ضد عفونی کننده با کمبود مواد اولیه مواجه هستند گفت: مواد اولیه این محصولات به زودی تامین می شود.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد امامی امین عصر سه شنبه در بازدید از سه شرکت تولید محصولات بهداشتی و ضد عفونی کننده در اسلامشهر که با حضور مسعود مرسلپور، فرماندار شهرستان انجام شد اظهار داشت: با توجه به شرایط کشور این شرکتها با افزایش ظرفیت تولید در تلاش هستند تا نیاز بازار مصرف را تامین کنند.

وی افزود: شرکت هایی که در زمینه تولید مواد شوینده بهداشتی، نظافتی و ضدعفونی کننده مشغول فعالیت هستند علاوه بر تامین نیاز استان تهران تولیداتشان را به سایر استانهای کشور نیز ارسال می کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با اشاره به اینکه اکثر شرکت های تولید محصولات بهداشتی، شوینده و ضد عفونی کننده با کمبود مواد اولیه مواجه هستند گفت: با هماهنگی هایی که با سایر استان ها انجام شده پیگیری ها در حال انجام است تا مواد اولیه موردنیاز این واحدها در اسرع وقت تامین شود.

امامی امین با تاکید بر اینکه در کشور در زمینه تامین مواد اولیه این شرکت ها کمبودی نداریم ادامه داد: شرکت هایی که در زمینه تولید مواد اولیه فعال هستند با افزایش تقاضا مواجه شده اند و با افزایش ظرفیت تولید نیاز تمام شرکت ها و مجموعه های تولیدی را تامین خواهند کرد.

گفتنی است در این بازدید فریدون عطایی سرپرست دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری تهران و مصطفی زینت بخش معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار اسلامشهر نیز حضور داشتند.

کد خبر: ۷٬۷۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha