۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۱
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به کمیته امداد و بهزیستی جهت اشتغال محرومان
در جریان بررسی بخش هزینه ای لایحه بودجه ۱۴۰۰ صورت گرفت؛

اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به کمیته امداد و بهزیستی جهت اشتغال محرومان

نمایندگان خانه ملت به منظور تسریع در فرآیند توانمندسازی و خروج مددجویان از تحت حمایت، ۱۰ هزارمیلیارد ریال به کمیته امداد و بهزیستی اختصاص دادند.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، نمایندگان در نشست علنی نوبت سوم امروز (شنبه ۱۶اسفند ماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بخش هزینه‌ای بودجه سال ۱۴۰۰ ارجاعی به کمیسیون تلفیق مجلس، با الحاق یک بند به تبصره (۱۸) ماده واحده لایحه بودجه با ۱۳۰ رأی موافق، ۶۴ رأی مخالف و ۱۰ رأی ممتنع از مجموع ۲۲۵ نماینده حاضر در صحن موافقت کردند.

سید جلیل میرمحمدی به عنوان پیشنهاد دهنده این بند الحاقی گفت: از جلوگیری از ناهنجای های اجتماعی ناشی از عدم ارائه ضمانت توسط مددجویان به ویژه زنان سرپرست خانوار و تسریع در فرآیند توانمندسازی و خروج مددجویان از تحت حمایت، از جمله دلایل ضرورت تصویب این بند به شمار می آیند.

در بند الحاقی به تبصره ۱۸ ماده واحده لایحه بودجه ۱۴۰۰ آمده است؛ تخصیص ۱۰ هزار میلیارد ریال به کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی جهت پشتیبانی فنی و پایدارسازی و ضمانت اشتغال محرومان.

مبلغ ۱۰ هزار میلیارد ریال از منابع این بند به منظور پشتیبانی فنی و پایدارسازی و ضمانت اشتغال محرومان به کمیته امداد امام خمینی (ره) ۷۰ درصد و سازمان بهزیستی کل کشور ۳۰ درصد اختصاص یابد.

کد خبر: ۷۷٬۷۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha