۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۵
اجرای حکم جریمه شرکت وارد کننده کاغذ در تبریز
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی خبر داد:

اجرای حکم جریمه شرکت وارد کننده کاغذ در تبریز

تبریز- مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی گفت: حکم شرکت واردکننده رول کاغذ گلاسه و مقوا مبنی بر پرداخت جریمه ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریالی اجرا شد.

به گزارش بازار، احد یوزباشی افزود: برابر گزارش واصله از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان برای شرکت وارد کننده رول کاغذ گلاسه و مقوا مبنی بر رعایت نکردن قیمت گذاری و گران فروشی پرونده وی در این اداره کل تشکیل شد و مورد بررسی قرار گرفت.

وی اظهارکرد: با توجه به بررسی های انجام شده و اخذ مدارک و دفاعیات از متهم پرونده مشخص شد که شرکت فوق از ارز دولتی برای واردات کاغذ گلاسه، مقوا و مقداری درب و پانل‌ دیوارپوش استفاده کرده، اما پس از ترخیص کالا بدون رعایت ضوابط قیمت گذاری و توزیع کالا به قیمت بالاتر از نرخ مصوب به فروش رسانده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ادامه داد: با توجه به اینکه کالاهای عرضه شده مشمول تعیین قیمت توسط سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان بوده، شرکت موصوف موارد اعلامی را رعایت نکرده و دلیل قانع کننده و محکمه پسند ارائه نکرد، بنابراین با احتساب سایر هزینه ها از مجموعه ۹ فقره پرونده ثبت سفارش تخلف گران فروشی به مبلغ ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال محرز و مسلم شد.

یوزباشی گفت: این شرکت معادل ۲ برابر میزان گران فروشی در حق صندوق دولت و ممهور شدن پروانه واحد به مهر تخلف اول محکوم شد و حکم در شعبه اجرای احکام این اداره کل اجرا شد.

از ابتدای امسال تا کنون در زمینه کالا و خدمات ۹ هزار و ۳ فقره پروند ه در اداره کل تعزیرات حکومتی استان تشکیل و ۸ هزار و ۷۳۲ پرونده مختومه شده است.

کد خبر: ۷۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha