۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۷
ساعات کاری ادارات استان ایلام از هفته آینده ۸ تا ۱۴ تعیین شد/پذیرش مسافر در استان ممنوع
استاندار ایلام:

ساعات کاری ادارات استان ایلام از هفته آینده ۸ تا ۱۴ تعیین شد/پذیرش مسافر در استان ممنوع

ایلام-استاندار ایلام با اشاره به اینکه برای پیشگیری از ویروس کرونا، ساعات کاری ادارات استان ایلام از روز شنبه هفته آینده ۸ تا ۱۴ تعیین شده است، گفت: پذیرش مسافر در استان ممنوع است.

به گزارش بازار، قاسم سلیمانی دشتکی ظهر سه شنبه در ستاد استانی مبارزه با کرونا در استانداری ایلام تاکید کرد:  از شنبه پیش رو تا پایان هفته ساعات کاری ادارات ۸ صبح تا ۱۴ بعدظهر اعلام می شود.

وی در ادامه بر ضد عفونی اماکن عمومی و ادارات استان تاکید کرد و گفت: اماکن عمومی پادگان ها بیمارستان و زندان ها و آسایشگاه ها، معابر، مکان های عمومی، ورودی ها و مرز ها بایست بطور مداوم کنترل و ضدعفونی شوند.

استاندار ایلام ضمن هشدار شدید به احتکار کنندگان ماسک و لوازم بهداشتی، تاکید کرد: احتکار کنندگان در این شرایط مرتکب جنایت می شوند و عواقب سختی در انتطار آنها است.

وی در پایان خواستار استقرار وسایل تست کرونا در استان شد و گفت: تست کرونا حتما باید در ایلام مستقر شود.

وی در ادامه اجرایی شدن مصوبات ستاد مبارزه با کرونا را لازم الاجرا عنوان کرد و گفت: تمامی دستگاه ها و ارگان ها موظف به اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا هستند و قصور در انجام وظایف تخلف محسوب می شود و پیگرد قانونی خواهد داشت.

استاندار ایلام پایش و کنترل مبادی ورودی استان و اجرای تست کرونا را یکی از مصوبات مهم ستاد عنوان کرد و گفت: بایست هر مورد مشکوک به کرونا در مبادی ورودی استان را ۱۴ روز قرنطینه کرد.

وی برنامه های ستاد سفر را تحت شعاع شرایط کنونی کشور عنوان کرد و گفت: با توجه به مصوبات کمیته گردشگری کشور برنامه های ستاد سفر های نوروزی استان لغو می شود.

سلیمانی دشتکی عنوان کرد: پذیرش مسافر تمامی مسافرخانه ها، سفره خانه ها و اماکن و محل اقامت های عمومی را ممنوع کرده ایم.

وی افزد: مردم مهمانواز استان نیز رعایت کنند و سفر های خود را به تاخیر بیاندازند و تا اطلاع ثانوی نه مهمانی بروند و نه پذیرای مهمان باشند.

کد خبر: ۷٬۷۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha