۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۵
روابط عمومی کارگزاری فارابی؛ هیچ گونه هکی رخ نداده است | خبر برای چهار ماه پیش است
بررسی بازار در پی خبر هک شدن سایت کارگزاری فرابی؛

روابط عمومی کارگزاری فارابی؛ هیچ گونه هکی رخ نداده است | خبر برای چهار ماه پیش است

شهبازی مدیر روابط عمومی کارگزاری فارابی، خبر هک شدن سایت خبری کارگزاری فارابی را که توسط یک کانال تلگرامی منتشر شده بود تکذیب کرد.

بازار؛ گروه بورس: یکی از کانال‌های تلگرامی اعلام کرده که سایت خبری کارگزاری"فارابی" توسط برخی از افراد هک شده و آن‌ها موفق به گرفتن دسترسی سرور این کارگزاری شدند.

کانال تلگرامی "اخبار ویژه" که این خبر را منتشر کرده مدعی است که هکرها به سیستم اطلاعاتی مشتریان دسترسی پیدا کردند و  پس از نفوذ و به دست آوردن اطلاعات، از طریق ایمیل برای مدیریت کارگزاری، درخواست باج داشتند که با مخالفت کارگزاری مواجهه شد و همین امر در ادامه باعث انتشار و به فروش رساندن اطلاعات توسط هکرها در انجمن‌های زیرزمینی شد.

در همین رابطه شهبازی مدیر روابط عمومی کارگزاری فارابی در گفتگو با بازار این خبر را تکذیب کرد و آن را یک شایعه دانست.

او می‌گوید که این روزها هیچ گونه اقدامی هکری علیه سایت کارگزاری فارابی رخ نداده و هیچ گونه اطلاعاتی از مشتریان به بیرون خارج نشده است.

وی محتوای این خبر را  برای آذر ماه دانست و گفت: معمولا هر از چندگاهی از طرف برخی از افراد سود جو چنین شایعاتی مطرح می‌شود.

در آذرماه امسال هم یک فرد که خود را هکر معرفی کرده بود با انتشار تصاویری در فضای مجازی مدعی شد که به اطلاعات مشتریان کارگزاری فارابی دسترسی پیدا کرده است که در پی آن، این کارگزاری با انتشار بیانه‌ای این خبر را تکذیب کرد.

کد خبر: ۷۶٬۹۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha