۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۴
رشد ۲.۵ برابری دارایی تحت مدیریت صندوق هدیه فارابی

رشد ۲.۵ برابری دارایی تحت مدیریت صندوق هدیه فارابی

دارایی تحت مدیریت صندوق هدیه فارابی از ابتدای امسال تا پایان بهمن ماه بیش از ۲.۵ برابر افزایش یافته است.

به گزارش بازار، دارایی تحت مدیریت صندوق هدیه فارابی از ابتدای امسال تا پایان بهمن ماه بیش از ۲.۵ برابر افزایش یافته است. این موضوع نشان‌دهنده اعتماد مردم به این صندوق و ویژگی‌های مثبت آن برای تجربه یک سرمایه‌گذاری مطمئن است.

صندوق درآمد ثابت هدیه فارابی

صندوق با درآمد ثابت هدیه فارابی از نوع صدور و ابطالی است و این صندوق گزینه بسیار مناسبی برای افرادی محسوب می‌شود که دانش، تجربه و زمان کافی برای تحلیل و بررسی بازار را ندارند. با سرمایه‌گذاری در این صندوق، دارایی شما توسط تیمی خبره از تحلیلگران بازار سرمایه مدیریت می‌شود و در نهایت بازدهی مشخصی به واحدهای این صندوق تعلق می‌گیرد. سرمایه‌گذاری و سود صندوق هدیه معاف از مالیات است و تمام مراحل سرمایه‌گذاری در آن به‌صورت آنلاین انجام می‌شود.

بازدهی بالاتر از سپرده‌های بانکی

ترکیب پرتفوی صندوق هدیه فارابی به گونه‌ای است که بخش عمده منابع مالی این صندوق صرف سرمایه‌گذاری در دارایی‌های بدون ریسک اعم از اوراق مشارکت و سپرده‌های بانکی می‌شود. پرتفوی صندوق هدیه فارابی به‌گونه‌ای چیده‌ شده که قیمت واحدهای آن نوسان نداشته باشد و همواره در جهت مثبت و افزایشی حرکت کند. 

در حال حاضر بازدهی ساده سالانه صندوق هدیه کارگزاری فارابی ۲۳.۴ درصد است که از سود بانکی بیشتر بوده، روزشمار محاسبه‌ و به‌صورت ماهانه به حساب افراد واریز می‌شود. با این اوصاف امکان کسب بازدهی بالاتر نیز برای افراد وجود دارد.

امکان دریافت سود مرکب تا ۲۶.۱ درصد

با سرمایه‌گذاری در صندوق درآمد ثابت هدیه فارابی می‌توانید از سود موثر سالانه تا ۲۶.۱ درصد بهره‌مند شوید. برای این کار کافیست در قسمت پنل کاربری خود در سایت صندوق، گزینه سود مرکب را فعال کنید. به‌این ترتیب سود ماهانه‌ای که در تاریخ پانزدهم هر ماه برای شما واریز می‌شود، مجددا در صندوق سرمایه‌گذاری خواهد شد و از سود خود نیز سود کسب می‌کنید.

سرمایه‌گذاری آنلاین و بدون ریسک

اگر فرد محتاطی در سرمایه‌گذاری هستید و قصد دارید بدون تحمل ریسک، بازدهی بالاتری را در مقایسه با سپرده‌های بانکی کسب کنید و از همه مهم‌تر می‌خواهید سود روزشمار دریافت کنید، صندوق هدیه گزینه بسیار مناسبی برای شماست. این صندوق تحت نظارت سازمان بورس و اوراق بهادار در حال فعالیت است و تجربه یک سرمایه‌گذاری بدون ریسک را برای شما به ارمغان می‌آورد.

شیوه سرمایه‌گذاری در صندوق هدیه فارابی

سرمایه‌گذاری در صندوق هدیه فارابی به‌صورت آنلاین و با مراجعه به درگاه یکپارچه خدمات فارابی (فارابی‌زون) امکان‌پذیر است. با مراجعه به این لینک می‌توانید پس از وارد کردن شماره موبایل، وارد فارابی‌زون شوید و سرمایه‌گذاری خود را آغاز کنید. همان‌طور که اشاره شد، این صندوق از نوع صدور و ابطالی است و برای سرمایه‌گذاری لازم است درخواست خرید واحدهای آن را در این سامانه ثبت کنید.

کد خبر: ۲۷۶٬۳۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha