۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۳
توزیع ۵۰ میلیون تومان اقلام ماسک و ژل ضدعفونی در یاسوج
در گفتگو با بازار مطرح شد:

توزیع ۵۰ میلیون تومان اقلام ماسک و ژل ضدعفونی در یاسوج

یاسوج - رئیس اتاق بازرگانی یاسوج از توزیع ۵۰ میلیون تومان اقلام ماسک و ژل ضدعفونی خبر داد و گفت: در راستای مقابله و پیشگیری از شیوع کرونا تمهیداتی در حوزه های مختلف بهداشتی، ساعات فعالیت و خدماتی اندیشیده شد.

جبار کیانی پور در گفتگو با خبرنگار بازار، افزود: در راستای مقابله و پیشگیری از شیوع کرونا در اتاق بازرگانی یاسوج نیز تمهیداتی در حوزه های مختلف بهداشتی، ساعات فعالیت و خدماتی اندیشیده شد.

وی با اشاره به اینکه برای پرسنل استفاده از دستکش و ماسک یکبار مصرف مورد تاکید قرار گرفته است، عنوان داشت: خریداری مواد بهداشتی از جمله ماسک، دستکش و ژل ضدعفونی کننده با توزیع برای بخش هاس مختلف اتاق نیز انجام شد.

رئیس اتاق بازرگانی یاسوج از دورکاری برای پرسنل دارای بیماری های خاص این مجموعه خبر داد و عنوان داشت: همچنین واحدهای مختلف به شکل آنلاین پاسخگوی نیاز مراجعان خواهد بود.

کیانی پور از لغو تمامی همایش ها، سمینارها و جلسات کمیسیون‌های تخصصی اتاق خبر داد و عنوان کرد: به حداقل رساندن مراجعه حضوری و پاسخگویی به شکل آنلاین از دیگر اقداماتی بود که در این راستا شکل گرفت.

وی با بیان اینکه اتاق بازرگانی یاسوج در کنار کادر درمان و خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا ایستاده، اظهار کرد: در نشست هیئت رئیسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج مصوب شد مبلغ ۵۰ میلیون تومان برای تهیه اقلام بهداشتی از جمله ژل ضدعفونی، مایع ضدعفونی، ماسک و دستکش برای مبارزه با ویروس کرونا در سطح استان تخصیص یابد.

کیانی پور گفت: این اعتبار برای تامین و توزیع اقلام بهداشتی در میان خانواده های کم بضاعت و نیازمند اختصاص داده شد.

کد خبر: ۷٬۶۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha