۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵
 پلمب روزانه ۲۱ واحد صنفی متخلف در مازندران
رئیس صمت مازندران خبر داد

پلمب روزانه ۲۱ واحد صنفی متخلف در مازندران

ساری- قوانلو، رئیس سازمان صمت مازندران با اشاره به تشدید نظارت ها و بازرسی بر اصناف در استان گفت: روزانه ۲۱ واحد صنفی متخلف در استان تعطیل می شود.

حسینقلی قوانلو در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به تشدید نظارت و بازرسی بر اصناف در استان اظهار داشت: با تشدید نظارت و بازرسی بر اصناف، شمار تعطیلی واحدهای متخلف صنفی در روز به ۲۱ واحد افزایش یافته است.

وی میزان تعطیلی واحدها را قبل از تشدید نظارت ها روزانه شش واحد بیان کرد و گفت: در آستانه سال جدید و نوروز قرارگاه نظارت و بازرسی بر اصناف و واحدهای صنفی از نیمه بهمن ماه در استان فعال شده است.

وی همچنین از تشکیل گروه های بازرسی متعدد در شهرستان های مختلف برای نظارت بر اصناف و بازار خبر داد و گفت: هر شهرستان ها پنج گروه بازرسی شکل گرفته است.

قوانلو با بیان اینکه نظارت بر تمامی واحدهای صنفی از جمله خبازی ها در استان شتاب گرفته است، از کشف بیش از دو هزار کیسه آرد عرضه شده در خارج از شبکه در استان خبر داد و گفت: این واحد متخلف جریمه و به دستگاه های ذیربط معرفی شده است.

رئیس سازمان صمت مازندران برنامه ریزی برای تنظیم بازار میوه و مرکبات شب عید را از دیگر اقدامات برشمرد و گفت: حدود ۲۰ هزار تن میوه شب عید استان های مختلف توسط مازندران تامین خواهد شد.

کد خبر: ۷۶٬۷۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha