۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۱
دومین نمایشگاه ایران در سلیمانیه عراق برگزار می شود
سرکنسول ایران در سلیمانیه عراق:

دومین نمایشگاه ایران در سلیمانیه عراق برگزار می شود

شوشتری، سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در سلیمانیه عراق از برگزاری دومین نمایشگاه ایران در سلیمانیه در خردادماه آینده خبر داد.

به گزارش بازار، مهدی شوشتری سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در سلیمانیه واقع در اقلیم کردستان عراق، روز شنبه اعلام کرد: دومین نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در سلیمانیه بر اساس مجوز صادره از سازمان توسعه تجارت ایران، از ۴ لغایت ۸ خرداد ۱۴۰۰ در مرکز نمایشگاههای بین المللی سلیمانیه برگزار خواهد شد.

سرکنسول جمهوری اسلامی ایران با اشاره به علاقه تجار و بازرگانان و مصرف کنندگان اقلیم کردستان عراق به کالاها و محصولات ایرانی و همچنین زمینه ها، فرصت ها و مزیت های زیاد موجود در بازار عراق و اقلیم کردستان این کشور برای شرکت ها و کالاهای ایرانی، از شرکت های توانمند و معتبر ایرانی برای حضور فعال در این نمایشگاه دعوت کرد.

شوشتری در پایان خاطرنشان ساخت: شرکت نمایشگاههای دائمی بین المللی جنوب آذربایجان غربی، مجری برگزاری این نمایشگاه است و علاقمندان برای ثبت نام جهت شرکت در نمایشگاه می توانند با این شرکت تماس بگیرند.

سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در سلیمانیه عراق پیش از این در مصاحبه‌ای تاکید کرده بود که هدف ایران و عراق رسیدن تبادلات تجاری بین دو کشور به سقف ۲۰ میلیارد دلار در سال است.

وی درباره روابط اقتصادی ایران و اقلیم کردستان عراق در دوره شیوع «ویروس کرونا» نیز گفته بود: با تدبیر و توافق مقامات دو طرف، تبادلات تجاری در دوره کرونا با رعایت تمام پروتکلهای بهداشتی در مرزها ادامه یافته است.

کد خبر: ۷۶٬۳۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha