۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۹
کشف ۵۴ میلیون دستکش از انباری در ری
معاون تعزیرات اداره کل تعزیرات شهرستان های استان تهران:

کشف ۵۴ میلیون دستکش از انباری در ری

ری- معاون تعزیرات اداره کل تعزیرات شهرستان های استان تهران از کشف ۵۴ میلیون دستکش از انباری در ری خبر داد و گفت: ورود قانونی دستکش ها به کشور تحت بررسی است.

به گزارش خبرگزاری بازار، داریوش جمشیدی عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران در خصوص کشف یک انباری در جنوب تهران که اقدام به دپو دستکش های بهداشتی کرده بود اظهار داشت: طی اخبار واصله از نیروهای خدوم و زحمتکش اطلاعات سپاه جنوب تهران مبنی بر دپوی دستکش های معاینه در انباری واقع در شورآباد طی گشت مشترک به محل مراجعه شد.

جمشیدی افزود: پس از مراجعه ماموران گشت به محل انبار، مشاهده شد که حدود ۲۷ میلیون جفت دستکش قریب ۵۴ میلیون عدد دستکش در این محل دپو شده است.

وی با اشاره به اینکه جنس دستکش ها لاتکس یکبار مصرف و برای معاینه است گفت: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که برخی از این دستکش ها در سال ۹۷ و برخی نیز طی یک ماه گذشته به این انبارها وارد شده است.

معاون تعزیرات اداره کل تعزیرات شهرستان های استان تهران با بیان اینکه صاحب دستکش ها اعلام کرده است که این دستکش ها با ارز ۴۲۰۰ تومانی وارد شده و همگی در سیستم ثبت شده‌اند افزود: تحقیقات در این زمینه انجام می شود و دستورات لازم در این خصوص صادر شده است که اگر این دستکش ها به صورت قانونی وارد شده باشد و ثبت سیستم باشد این دستکشها توسط هیئت امنا به مراکز درمانی و مراکز بیمارستانی توزیع می‌شود و مبلغ دستکش ها به صاحب دستکش ها داده می شود و در غیر این صورت اگر این کالاها به صورت قانونی وارد نشده باشد و در سامانه ثبت نشده باشد مطابق قانون با این فرد برخورد خواهد شد و رای صادر می شود.

جمشیدی بیان داشت: طبق مشاهدات این دستکشها ۷ الی ۸ ماه است که در این انبار دپو  شده اند، لذا این انبار پلمب شد و تحویل هیات امنایی وزارت بهداشت داده خواهد شد تا مطابق قانون با آن برخورد شود.

کد خبر: ۷٬۵۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha