۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۸
۱۰۰ میلیارد تومان برای احداث مسکن محرومان ایلام اختصاص یافته است
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام:

۱۰۰ میلیارد تومان برای احداث مسکن محرومان ایلام اختصاص یافته است

ایلام- مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام گفت: دو هزار واحد برای مسکن محرومان این استان در دست اجرا بوده که ۱۰۰ میلیارد تومان برای احداث این واحدها تخصیص یافته است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن ایلام، حبیب الله محبی اظهار کرد: برای ساخت مسکن محرومان ۵۰ میلیون تومان تسهیلات ارزان قیمت به هر فرد در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر در نظر گرفته شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام گفت: ۲ هزار واحد برای مسکن محرومان این استان در دست اجرا است که ۱۰۰ میلیارد تومان برای احداث این واحدها تخصیص یافته است.

وی افزود: از مجموع ساخت ۲ هزار واحد مسکن محرومان، یک هزار و ۷۴۴ متقاضی عادی جامعه هدف بنیاد مسکن، ۳۰۵ نفر معرفی شده کمیته امداد (ره) و همچنین ۱۳۲ متقاضی نیز از سوی سازمان بهزیستی استان معرفی شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام تاکید کرد: همچنین از مجموع ۲ هزار واحد مسکن محرومان، یک هزار ۴۱۱ واحد به مرحله انعقاد قرارداد با بانک های عامل رسیده و آماده پرداخت شده است.

محبی اضافه کرد: حدود یک هزار و ۶۶۸ پروانه رایگان تاکنون با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، شهرداری ها و دهیاری‌ها برای متقاضیان صادر شده است.

وی با بیان اینکه یک هزار و ۸۵ واحد مسکن محرومان عملیات دیوار چینی و ۷۳۳ واحد نیز عملیات اجرای سقف انجام شده، افزود: ۱۳۶ واحد نیز در مرحله پایان کار و آماده تحویل به متقاضیان است.

کد خبر: ۷۵٬۶۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha