۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۸
سهمیه قیر مناطق روستایی قزوین برای سال آینده مشخص شده است
مدیرکل دفتر روستایی استانداری قزوین:

سهمیه قیر مناطق روستایی قزوین برای سال آینده مشخص شده است

قزوین- مدیرکل دفتر روستایی استانداری قزوین گفت: با تعیین سهمیه قیر سال آینده بخشداران برای روکش آسفالت معابر روستایی و جاده ها برنامه ریزی کنند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، نشست مشورتی بخشداران با موضوع انتخابات ظهر دوشنبه در استانداری قزوین برگزار شد.

اکرم نجفی در این نشست اظهارداشت: برای حفظ جایگاه بخشداران از وزارت کشر انتظار داریم حمایت های لازم و قانونی را انجام دهند تا انگیزه خدمت بیشتر شود.

 مدیرکل دفتر روستایی استانداری قزوین تصریح کرد: دنبال راهکارهای قانونی در حمایت هستیم و مشکلات و چالش های بخشداران با رئیس بازرسی استان مطرح شده و  شفافیت از سوی بخشداران از نگاه بازرسی بسیار اهمیت دارد و باید رعایت شود.

وی گفت: تامین منابع مالی و نیروی انسانی مورد نیاز در انتخابات دغدغه همه مدیران و بخشداران و فرمانداران است و برای تحقق آن اقدام خواهیم کرد.

نجفی بیان کرد: در اجرای طرح های هادی در روستاها مشکلاتی داریم که بازنگری در طرح ها مهم است و پیگیری مسائل حقوق بخشداران هم در اولویت قرار دارد.

مدیرکل دفتر روستایی استانداری قزوین اظهار داشت: سهمیه قیر سال ۱۴۰۰ که به بنیاد مسکن اعلام شده و امیدواریم سهمیه مناطق محروم فراموش نشود.

وی در خصوص بیمه بخشداران، بیمه خانه های روستایی و جمع آوری زباله در این مناطق هم نکاتی را یادآور شد.

در ادامه حامد فتوحی مدیرکل فناوری اطلاعات و شبکه دولت در استان قزوین گفت: در تعیین شعب اخذی رای باید مناطقی انتخاب شود که بستر ارتباطی و آنتن دهی مناسبی داشته باشد.

وی بیان کرد: از ۲۶ فرآیند انتخابات حدود ۲۵ فرآیند الکترونیکی شده که فقط رای گیری دستی است و همه بخشداری های مرکزی به فیبر نوری متصل خواهند شد و برای تامین نیازهای فن آوری اطلاعات باید هر بخشداری دو نفر نیرو مشخص کنند.

فتوحی گفت: نمایندگان فرمانداری ها و بخشداری ها باید نظارت کنند و نصب هر گونه دوربین با هماهنگی کمیته فنی مجاز است.

وی افزود: کارهای زیرساخت زیادی انجام شده و در حال حاضر در همه بخشداری ها امکان برقراری فیبر نوری وجود دارد.

کد خبر: ۷۵٬۴۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha