۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۸
 نیمی از پروازهای تفریحی کشور در مازندران انجام می شود
مدیرکل فرودگاه های مازندران:

نیمی از پروازهای تفریحی کشور در مازندران انجام می شود

ساری- وطنخواه، مدیرکل فرودگاه های مازندران با اشاره به فعالیت سه فرودگاه در استان گفت: نیمی از پروازهای تفریحی وآموزشی کشور در فرودگاه های استان انجام می شود.

سعداله وطنخواه در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه ظرفیت وزیرساخت خوبی برای پروازهای آموزشی وتفریحی در فرودگاه های استان ایجاد شده، افزود: در حال نیمی از پروازهای آموزشی وتفریحی کشور در فرودگاه های استان انجام می شود.

وی با عنوان اینکه فرودگاه های استان ظرفیت بالایی برای توسعه علوم هوانوردی دارد، افزود: همچنین در این فرودگاه برای رفع نیازهای آموزشی وپژوهشی هنرسان های هوانوردی نیز ظرفیت های خوبی طراحی شده است.

وی با اشاره به راه اندازی اولین هنرستان هوانوردی در استان مازندران یادآور شد: در حال حاضر این هنرستان در ساری فعال است و امیدواریم در نوشهر ورامسر نیز راه اندازی شود.

وطنخواه با اظهار اینکه در حوزه تعمیر ونگهداری هواپیما، هوانوردی وآموزش نیروهای انسانی و تربیت نیروهای متخصص حوزه هوانوردی با محوریت بخش خصوص برنامه ریزی شده است، افزود:اولین ترمینال هوانوردی عمومی نیز برای ارائه خدمات مسافری پروازهای غیربرنامه ای در رامسر احداث می شود.

مدیرکل فرودگاه های مازندران با تاکید بر حمایت از بخش خصوصی برای توسعه هوانوردی عمومی در فرودگاه های استان اظهار داشت: از سرمایه گذاری در این بخش حمایت می کنیم.

کد خبر: ۷۵٬۳۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha