۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۶
روزانه ۳ تن پسته در میامی فرآوری می‌شود
سرپرست اداره تعاون روستایی میامی:

روزانه ۳ تن پسته در میامی فرآوری می‌شود

میامی - سرپرست اداره تعاون روستایی میامی با اشاره به اینکه کارگاه فرآوری و ضبط پسته شرکت تعاونی روستایی ری‌آباد و کوهان اولین پایانه ضبط پسته در میامی است، گفت: روزانه سه تن پسته در این کارگاه فرآوری و خشک می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، مهدی حق‌پرست پیش از ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران در حاشیه بازدید مدیر تعاون روستایی استان سمنان از ساخت انبارها و کارگاه فرآوری و ضبط پسته میامی اظهار داشت: کارگاه فرآوری و ضبط پسته شرکت تعاونی روستایی ری‌آباد و کوهان اولین پایانه ضبط پسته در شهرستان است و روزانه سه تن پسته در این کارگاه فرآوری و خشک می‌شود.

وی بابیان اینکه برای خرید دستگاه‌ها و راه‌اندازی کارگاه فرآوری و ضبط پسته شرکت تعاونی روستایی ری‌آباد و کوهان ۲۵۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است، افزود: فراوری محصولاتی مانند پسته نقش مؤثری در رونق اقتصادی و ارتقا سطح درآمد بهره‌برداران این بخش ایفا می‌کند.

سرپرست اداره تعاون روستایی میامی با اشاره به اینکه انبار شرکت تعاونی روستایی میامی در حال ساخت است و تاکنون ۵۰ درصد پیشرفت فیزیک داشته است، خاطرنشان کرد: تاکنون ۲۵۰ میلیون تومان برای ساخت این انبار هزینه شده است و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال ۹۹ به بهره‌برداری برسد.

حق‌پرست با تأکید بر اینکه انبار شرکت تعاونی روستایی میامی با ظرفیت یک هزار تن در حال ساخت است، تصریح کرد: این انبار در زمینی به مساحت دو هزار متر بناشده است که پیگیری برای تکمیل آن در دستور کار قرار دارد.

وی از تکمیل انبار ۱۰۰۰ تنی شرکت تعاونی روستایی ری‌آباد خبر داد و گفت: این انبار بااعتبار ۳۰۰ میلیون تومان از محل طرح توسعه اشتغال روستایی تکمیل و آماده بهره‌برداری شده است.

کد خبر: ۷٬۵۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha