۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۵
نرخ بلیت هواپیما در ایام نوروز تغییر نخواهد کرد
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری:

نرخ بلیت هواپیما در ایام نوروز تغییر نخواهد کرد

دهقانی زنگنه، رئیس سازمان هواپیمایی در نشست خبری امروز با اصحاب رسانه، با تاکید بر اینکه طی ایام نوروز تغییر در نرخ بلیت هواپیما رخ نخواهد داد، افزود: این سازمان با هر گونه افزایش نرخ بلیتی برخورد خواهد کرد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، امروز ۳ اسفند، کاپیتان تورج دهقانی زنگنه، رئیس سازمان هواپیمایی کشور به همراه سخنگوی این سازمان نشست خبری با اصحاب رسانه برگزار کرد.

در این نشست، کاپیتان زنگنه به تشریح دستاوردهای سازمان هواپیمایی کشور طی یک سال گذشته پرداخت و اهم اقدامات انجام شده از سوی این سازمان در زمینه صنعت حمل و نقل هوایی، پروتکل های بهداشتی، برنامه های آتی سازمان در سال ۱۴۰۰ را برای خبرنگاران برشمرد.

رییس سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه طی ایام نوروز نرخ بلیت هواپیماها تغییری نخواهد کرد، خاطرنشان کرد: طی تعاملی که با شرکت های هواپیمایی از جمله انجمن ایرلاین های کشور داشتیم، مقرر شده است تا هیچگونه افزایش نرخ بلیتی طی نوروز نباشد.

وی تاکید کرد: با هر گونه افزایش نرخ بلیت هواپیما برخورد خواهیم کرد.

کاپیتان زنگنه از ورود ایرلاین جدید به نام شرکت هواپیمایی پارس ایر به جمع ایرلاین‌های کشور خبر داد و اظهار کرد: هم‌اکنون این شرکت پروازهایش را شروع کرده است و طی ایام نوروز نیز خدمات خود را به مردم ارایه خواهد کرد.

کد خبر: ۷۵٬۲۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha