۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۱
دومین شهرک صنعتی سفال و سرامیک در لالجین راه اندازی می شود
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان همدان:

دومین شهرک صنعتی سفال و سرامیک در لالجین راه اندازی می شود

همدان - بادامی، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان همدان از اجرای دومین شهرک صنعتی لالجین خبر داد و گفت: زیرسازی و رفوژ معابر همزمان با اجرای شبکه های آب، برق، گاز و مخابرات در حال انجام است و نیمه نخست سال آینده واگذاری قطعات دومین شهرک صنعتی سفال و سرامیک را انجام می‌دهیم.

محمدرضا بادامی در گفتگو با خبرنگار بازار پیرامون وضعیت شهرک صنعتی در حال ساخت لالجین ۲ گفت: لالجین به عنوان قطب سفال وسرامیک کشور نیازمند توسعه صنعتی است که این امر توسط شرکت شهرکهای صنعتی استان همدان با ایجاد شهرک صنعتی لالجین ۲ میسر شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان همدان افزود: لالجین از ظرفیت بالایی برای اشتغال و پیشرفت به خصوص در حوزه صنعت برخوردار است.

شهرک صنعتی لالجین ۲ با فاصله حداقلی از شهرک صنعتی شماره یک از فضای بسیار مطلوبی برای سرمایه گذاری برخوردار است

وی با بیان اینکه با توجه به مطالعات و نیاز سنجی های انجام شده و تقاضا های فراوان برای سرمایه گذاری در شهرک صنعتی لالجین و تکمیل ظرفیت شهرک صنعتی لالجین یک، عملیات تملک و اجرای زیرساخت شهرک صنعتی لالجین ۲ با ۵۷ هکتار وسعت همزمان با توسعه شهرک های صنعتی فرسفج، قروه درگزین، بهاران ۲،صالح آباد،فامنین و ملایر۲ در دستور کار قرار گرفت، افزود: شهرک صنعتی لالجین ۲ با فاصله حداقلی از شهرک صنعتی شماره یک از فضای بسیار مطلوبی برای سرمایه گذاری برخوردار است.

بادامی یا بیان اینکه تقاضای بسیاری برای سرمایه گذاری در این شهرک داریم، افزود: پیش بینی می شود تجهیز و تکمیل شهرک به زیرساختهای مورد نیاز در کمترین زمان انجام شده و شاهد واگذاری و استقرار واحدهای تولیدی در این شهرک باشیم.

واگذاری واحدهای شهرک صنعتی لالجین ۲ در شش ماهه نخست سال آینده
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان همدان افزود: هم اکنون اجرای زیرسازی و رفوژ معابر همزمان با اجرای شبکه های آب، برق، گاز و مخابرات در حال انجام است که امیدواریم در شش ماهه نخست سال آینده واگذاری قطعات را انجام دهیم.

وی تاکید کرد: شهرک صنعتی لالجین یک از تمامی زیر ساختهای لازم برخوردار بوده و این شهرک با  ۱۰۰درصد ظرفیت در حال فعالیت است به طوری که می توان به جرات گفت با تکمیل ظرفیت این شهرک در شهرستانهای لالجین و بهار و روستاهای همجوار مشکلی برای استقرار در شهرک  صنعتی وجود نداشته و از سایر نقاط استان و برخی استانهای دیگر هم برای کار و اشتغال به این شهرستان به ویژه شهرک صنعتی لالجین مراجعه می کنند.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی همدان در مورد شهرک صنعتی قروه در گزین نیز گفت: با توجه به نیاز منطقه و تقاضا برای ایجاد شهرک صنعتی این شهرک بامساحت ۵۷ هکتار تملک شده و بعد از پایان عملیات اجرایی و تکمیل زیر ساختهای لازم به متقاضیان واگذار خواهد شد.

شهرک صنعتی قروه در گزین در ۲۰۰ قطعه و با سرمایه گذاری ۷۰میلیارد تومان با پیش بینی های صورت گرفته برای بیش از دو هزار و ۵۰۰ نفر به صورت مستقیم اشتغال زایی خواهد داشت

وی افزود: شهرک صنعتی قروه در گزین در ۲۰۰ قطعه و با سرمایه گذاری ۷۰میلیارد تومان با پیش بینی های صورت گرفته برای بیش از دو هزار و ۵۰۰ نفر به صورت مستقیم اشتغال زایی خواهد داشت که تمام سعی مجموعه شرکت شهرک ها براین است تا در کمترین زمان ممکن تکمیل زیر ساختها انجام شده و شاهد واگذاری قطعات به تولید کنندگان و صنعتگران این شهرستان باشیم.

محمد رضا بادامی اظهار کرد: شهرک صنعتی قروه درگزین در مسیر اصلی این شهرستان با شهرستانهای ساوه و رزن جانمایی و تملک شده که امیدواریم با رونق این شهرک شاهد جهش صنعتی و تولید در قروه در گزین باشیم.

کد خبر: ۷۵٬۱۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha