۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۶
سود هر سهم «وبیمه» تغییری نکرد
نسبت به دوره مشابه گذشته؛

سود هر سهم «وبیمه» تغییری نکرد

شرکت سرمایه گذاری صنعت بیمه در دوره سه ماهه منتهی به ۳۰ آذر ماه ۱۳۹۹، به ازای هر سهم خود ۱۲ ریال کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که سود هر سهم ۱۱ ریال اعلام شده بود، از افزایش ۹ درصدی در هر سهم حکایت دارد.

به گزارش بازار به نقل از بازار سرمایه ایران، شرکت سرمایه گذاری صنعت بیمه با سرمایه ثبت شده ۲ هزار میلیارد ریال، صورت‌های مالی ۳ ماهه دوره مالی منتهی به ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت سرمایه گذاری صنعت بیمه در دوره یاد شده، مبلغ ۶۱ میلیارد و ۶۸۵ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۱۲ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از افزایش ۹ درصدی برخوردار است.

این شرکت بورسی سود انباشته پایان دوره را با افزایش ۵۴ درصدی نسبت به دوره مشابه گذشته، مبلغ ۸۰۷ میلیارد و ۸۶۶ میلیون ریال اعلام کرده است.

یادآوری می‌شود وبیمه در دوره ۳ ماهه سال مالی منتهی به ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ (حسابرسی شده)، سود هر سهم را مبلغ ۱۱ ریال و سود خالص را ۲۲ میلیارد و ۲۹۱ میلیون ریال قید کرده است.

همچنین براساس این گزارش، ارزش بازار شرکت سرمایه گذاری صنعت بیمه در دوره یاد شده، با کاهش ۲۴ میلیارد و ۴۷۳ میلیون ریال به ۳ هزار و ۴۰۲ میلیارد و ۶۳۳ میلیون ریال رسید. بهای تمام شده این شرکت نیز با افزایش ۲۵۴ میلیارد و ۸۸۸ میلیون ریال معادل ۲ هزار و ۱۲۲ میلیارد و ۸۰۵ میلیون ریال محاسبه شد.

وبیمه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۵۷۵ میلیارد و ۸۴۳ میلیون ریال به مبلغ معادل ۵۹۳ میلیارد و ۹۱۷ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت مبلغ ۱۸ میلیارد و ۷۴ میلیون ریال سود کسب کرد.

شرکت سرمایه گذاری صنعت بیمه طی این دوره تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۳۸۳ میلیارد و ۹۷۲ میلیون ریال خریداری کرد.

کد خبر: ۷۵٬۱۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha