۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۶
آمار مسافران فرودگاه ایلام به ۴۰۰ نفر در روز کاهش یافت
مدیر فرودگاه شهدای ایلام:

آمار مسافران فرودگاه ایلام به ۴۰۰ نفر در روز کاهش یافت

ایلام- یگانه، مدیر فرودگاه شهدای ایلام گفت: به دلیل شرایط کرونا هم اکنون روزانه ۴۰۰ نفر مسافر از فرودگاه ایلام جابجا می شود.

محمد جواد یگانه در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار کرد: در حال حاضر به دلیل شرایط کرونا تعداد و ظرفیت پروازها و میزان جابجایی مسافر در فرودگاه ایلام نسبت به سال گذشته کاهش یافته است.

وی با اشاره به اینکه در فرودگاه ایلام تمامی پروتکل های بهداشتی برای سلامتی مسافران رعایت می شود، گفت: هم اکنون روزانه ۴۰۰ مسافر در این فرودگاه جابجا می شود در حالی که این آمار قبل از کرونا روزانه ۸۰۰ مسافر بوده است.

یگانه تصریح کرد: اکثر پروازهای فرودگاه ایلام به سمت تهران و بالعکس است و در تلاش هستیم تعداد پروازهای فرودگاه ایلام افزایش پیدا کند.

وی افزود: پروازهای فرودگاه شهدای ایلام در دی ماه سال جاری ۲۰۴ پرواز بوده که در مقایسه با آذرماه، ۱۵ درصد افزایش یافته و در مجموع ۱۱ هزار و ۲۹۵ مسافر در مقطع زمانی ۳۰ روز ماه گذشته جابجا شده است.

مدیر فرودگاه شهدای ایلام بیان کرد: طبق پروتکل های وزارت بهداشت، مسافران قبل از عزیمت به فرودگاه باید تست کرونا انجام دهند در غیر اینصورت از سوار شدن آنان به هواپیما خودداری می شود.

کد خبر: ۷۵٬۰۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha