۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۰
۴۰ مزرعه رمز ارزهای غیرمجاز در زنجان کشف شد
مدیرعامل شرکت توزیع برق زنجان:

۴۰ مزرعه رمز ارزهای غیرمجاز در زنجان کشف شد

زنجان- علیزاده، مدیرعامل شرکت توزیع برق زنجان به کشف ۴۰ مزرعه رمز ارزهای غیرمجاز طی سالجاری در استان اشاره کرد و گفت: این میزان کشفیات باعث ذخیره ۳.۵ مگاوات انرژی برق شده است.

علیرضا علیزاده در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه تعدیل ۲۱ هزار دستگاه چراغ روشنایی معابر با هدف کاهش مصرف گاز نیروگاهی در سه بخش روشنایی بزرگراهی، بین شهری و فضای سبز به صورت یک در میان انجام می شود،گفت: شرکت توزیع برق زنجان درصدد کاهش مصرف برق در استان است. 

وی به کشف ۴۰ مزرعه رمز ارزهای غیرمجاز طی سالجاری در استان زنجان  اشاره کرد و ابراز داشت: این میزان کشفیات باعث ذخیره ۳.۵ مگاوات انرژی برق شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق زنجان بر لزوم مدیریت مصرف برق در استان زنجان تاکید کرد و گفت: باید مصرف برق در استان توسط مشترکان به خوبی برنامه ریزی و مدیریت شود. 

علیزاده تاکید کرد: با همکاری دادستانی استان زنجان تاکنون تعداد ۹۵۰ دستگاه ماینر از مدار شبکه های توزیع برق شناسایی و جمع آوری شد. 

وی با بیان اینکه در راستای پایش و مدیریت مصرف برق زمستان که به دنبال کمبود سوخت گاز نیروگاه های حرارتی  بود جمع آوری رمز ارزها، ساماندهی انشعابات و تعدیل روشنایی معابر در استان زنجان به خوبی انجام می شود،ابراز کرد: از مردم استان درخواست می شود در صورت شناسایی فعالیت استخراج کنندگان رمز ارزهای غیرمجاز آن را به شماره ۱۵۲۱  اطلاع دهند. 

مدیرعامل شرکت توزیع برق زنجان ابراز داشت: مردم استان می توانند با مدیریت مصرف برق به فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی کمک کنند تا چرغ واحدهای تولیدی بچرخد.

کد خبر: ۷۵٬۰۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha