۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۴
دارایی کشور و بخش خصوصی به صورت برنامه‌ریزی شده هزینه شود
رئیس کل بانک مرکزی:

دارایی کشور و بخش خصوصی به صورت برنامه‌ریزی شده هزینه شود

همدان - رئیس کل بانک مرکزی با بیان اینکه در مجموعه اقتصاد به مرحله ای رسیده ایم که تولید ملی ما کشور را اداره می کند، گفت: باید دارایی کشور و بخش خصوصی به صورت برنامه‌ریزی شده هزینه شود.

به گزارش خبرنگار بازار، عبدالناصر همتی بعدازظهر شنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان کبودرآهنگ با بیان اینکه در شرایط فعلی باید به گونه‌ای عمل شود که دارایی کشور و همچنین بخش خصوصی به صورت برنامه‌ریزی شده هزینه شود، گفت: باید سعی کنیم با هم‌افزایی، هماهنگی و تفاهم مسائل و مشکلات حل‌وفصل شود.

رئیس کل بانک مرکزی با تاکید بر اینکه واحدهای تولیدی فعال و بزرگ که مشکل اعتباری دارند قابل حل هستند، گفت: باید تدابیری اندیشیده شود که از طریق آن بتوان چند طرح و پروژه مهم و موثر در شهرستان کبودرآهنگ در دستور کار قرار گیرند تا از محرومیت خارج شود.

وی با بیان اینکه همه نیاز به منابع مالی دارند، ادامه داد: درآمد کشور دچار مشکل شده و کسری پیدا کرده و اوراق تا حدی قابل فروش است و باید با همراهی هم مشکلات را حل کرد.

چهاردهک پایین کشور دچار مشکل هستند
همتی با بیان اینکه چهاردهک پایین کشور دچار مشکل هستند، گفت: دولت باید به طبقات پایین تر بیشتر رسیدگی کند.

نماینده معین مردم شهرستان کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی نیز در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان کبودرآهنگ گفت: سفرهای شهرستانی مسئولان در شرایط کنونی اثر بخش و امیدوارکننده است.

حجت‌ الاسلام احد آزادی‌خواه از عملکرد استاندار همدان در سرکشی به شهرستان ها قدردانی کرد و گفت: شهرستان کبودرآهنگ نیازمند نگاه ویژه است و باید بیشتر دیده شود.

استاندار همدان نیز با بیان اینکه به تاسی از سیاست‌های دولت، اولویت استان همدان را حمایت از تولید و توجه به معیشت قرار دادیم، گفت: برای ایجاد اشتغال جوانان و تقویت معیشت برنامه‌ریزی شده است.

طی سال‌های اخیر دشت کبودرآهنگ با فروچاله‌های زیادی مواجه بود که در راستای جلوگیری از خطر بیشتر ۲۵چاه مسدود شد

سید سعید شاهرخی با تاکید بر اینکه در شهرستان کبودرآهنگ مثل باقی نقاط استان همدا، اقدامات موثری انجام شده است، گفت: طی سال‌های اخیر دشت کبودرآهنگ با فروچاله‌های زیادی مواجه بود که در راستای جلوگیری از خطر بیشتر ۲۵چاه مسدود  شد.

وی با یادآوری اینکه شهرک صنعتی لیان یکی از شهرک‌های فعال استان همدان است که صنایع مختلفی در آن مشغول هستند، گفت: با توجه به اهمیت کشاورزی در استان همدان کشت‌های گلخانه‌ای را در شهرستان در دستور کار قرار داده و هم‌اکنون نیز برخی از آنها در حال انجام و اجرا هستند.

استاندار همدان با بیان اینکه در حوزه گردشگری سالانه بیش از ۸۰۰ هزار گردشگر از غار علیصدر بازدید می‌کردند که با توجه به ظرفیت گردشگری غار علیصدر اجرای مجموعه تفریحی بزرگی در مجاورت غار علیصدر در نظر گرفتیم که در دست بررسی و انجام است، گفت: ایجاد و توسعه راه‌های مواصلاتی شهرستان کبودرآهنگ نیز در دستور کار است.

شاهرخی با تاکید بر اینکه پروژه‌ها و طرح‌های خوب و قابل توجهی در  شهرستان کبودرآهنگ در حال اجرا است، گفت: از ظرفیت بانک مرکزی در استان بخصوص شهرستان کبودرآهنگ  استفاده می‌شود.

کد خبر: ۷۵٬۰۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha