۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۹
۷۰ تالار در شهریار فعالیت می‌کنند/ تالارداران ملزم به برگرداندن مبلغ ودیعه
رئیس اتاق اصناف شهریار:

۷۰ تالار در شهریار فعالیت می‌کنند/ تالارداران ملزم به برگرداندن مبلغ ودیعه

شهریار- رئیس اتاق اصناف شهریار با اشاره به لغو مراسم عروسی در ۷۰ تالار این شهرستان در پی شیوع ویروس کرونا، گفت: تالارداران مبالغ ودیعه را باید برگردانند.

رحمت حیدری در گفتگو با خبرنگار بازار، در خصوص لغو مراسم در تالارهای شهریار به دلیل شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: بر اساس مصوبات ابلاغی هرگونه مراسمی در تالارهای این شهرستان لغو و برگزاری آن ممنوع شده است.

وی با بیان اینکه در چند روز گذشته نیز به صورت شفاهی دستورات لازم برای عدم سرو قلیان در تمامی واحدهای صنفی شهریار داده شده است، ادامه داد: به دنبال مدیریت این موضوع در اکثریت واحدهای مذکور سرو قلیان متوقف شده است.

رئیس اطاق اصناف شهریار با تاکید بر اینکه اگر در یک واحد صنفی سرو قلیان و ارائه خدمات در این مورد به مشتریان مشاهد شود بدون اغماض برخورد خواهیم کرد، عنوان کرد: به یقین تخطی از دستورالعمل‌های قانونی داده شده در این مورد به پلمب واحد صنفی مذکور منجر می‌شود.

حیدری با اشاره به وجود ۷۰ تالار در این شهرستان گفت: مدیران تالارها موظف هستند مبلغ بیعانه را بدون کوچکترین کسری، به مردم باز گردانند و در این راستا اطاق اصناف شهریار برای پیگیری حقوق مردم و برخورد با هرگونه تخلف  پذیرای شهروندان است.

وی با تاکید بر اینکه رعایت این دستورالعمل‌ها تا زمانی که وزارت بهداشت و درمان اعلام کند اجرای آن ضروری و است ادامه خواهد داشت، عنوان داشت: مهمترین اصل حفظ سلامت جامعه است، وقتی عروس و دامادی به دلیل رعایت سلامت خود و دیگر افراد جامعه برگزاری جشن ازدواج خود که مهمترین روز زندگیشان است را به تأخیر می‌اندازند، ضروری است که تالارداران نیز در این راستا با آنها همکاری کنند.

کد خبر: ۷٬۴۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha