۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۴
آمادگی پایانه مرزی ماهیرود برای مرز جایگزین دوغارون
مدیرکل حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی مطرح کرد:

آمادگی پایانه مرزی ماهیرود برای مرز جایگزین دوغارون

بیرجند- جلال زاده، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: پایانه مرزی ماهیرود در پی حادثه آتش سوزی اخیر در گمرک اسلام قلعه افغانستان به عنوان نزدیکترین مرز جایگزین دوغارون جهت استفاده تجار و صادرکنندگان از آمادگی برخوردار است.

اسداله جلال زاده در گفتگو با خبرنگار بازار گفت : بروز آتش سوزی و حریق گسترده در گمرک اسلام قلعه کشور افغانستان در ۲۵ بهمن ماه سالجاری موجب توقف تردد از مرز و بروز مشکلات متعدد برای تجار در این مرز شده است.

 وی ادامه داد: در این راستا با توجه به اهمیت جایگاه ویژه مرز ماهیرود در تحکیم روابط و مناسبات تجاری با کشور دوست و همسایه افغانستان این اداره کل آمادگی خود را  جهت همکاری و تسهیل تردد اعلام کرده است .

وی بیان داشت:  بدین جهت با قید فوریت نسبت به تشکیل جلسه با دستگاههای ذیربط مستقر در مرز اقدام و برابر مصوبات مقرر شد به جهت تسریع و تسهیل انجام تعهدات تجار فعال در مرز دوغارون نسبت به برنامه ریزی ، فراهم نمودن امکانات و نیروی انسانی با افزایش ساعت کاری و فعالیت در ایام تعطیل نسبت به ارائه خدمات به محموله هایی که قصد خروج از مرز ماهیرود را دارند انجام شود.

وی تصریح کرد: در این راستا  با برگزاری جلسات هماهنگی مقرر شده پایانه بار بیرجند جهت ارائه خدمات به ناوگان حامل محموله های ترانزیتی و منطقه ویژه اقتصادی جهت ارائه خدمات به ناوگان حامل محمولات سوختی تعیین و با هماهنگی دستگاههای ذیربط از جمله گمرک ، اتاق بازرگانی و... روند کاری جهت دریافت خدمات توسط تجار و رانندگان اعلام شود.

کد خبر: ۷۴٬۳۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha