۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۱
۱۱۰ روستای ایلام به اینترنت پرسرعت متصل می‌شوند
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات ایلام:

۱۱۰ روستای ایلام به اینترنت پرسرعت متصل می‌شوند

ایلام- مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات ایلام گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده ۱۱۰ روستای استان به اینترنت پرسرعت متصل می‌شوند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی مخابرات ایلام، عباس بیرامی اظهار کرد: ۱۱۰ روستای استان به اینترنت پرسرعت متصل می شوند که از این تعداد ۷۰ روستا متصل و ۴۰ روستا دیگر نیز در دست اقدام است.

وی با بیان اینکه تاکنون۲۶۰ خانوار روستاهای شهرستان ایلام به اینترنت پرسرعت متصل شده است، افزود: با برنامه‌ریزی ها انجام شده تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان تا پایان دولت به اینترنت پرسرعت متصل می شوند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات ایلام اظهار داشت: در یک ماه گذشته چندین روستای آبدانان  به  شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت متصل شدند و تا پایان ماه روستاهای گنداب، انجیره و ماهوته در این منطقه متصل خواهند شد.

بیرامی ادامه داد: همچنین طی هفته گذشته  روستاهای کلک نقی، سیاب درویش شهرستان ملکشاهی و روستاهای طاق گاورین، بردبل، سعدآباد، چم بور در شهرستان چرداول نیز به اینترنت متصل شده اند.

وی بیان داشت: این سایت‌ها توسط اپراتور همراه اول از محل اعتبارات توسعه روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تامین شده و به اینترنت پرسرعت متصل می‌شوند.

کد خبر: ۷۴٬۲۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha