۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۶
جایزه نقدی برای فاش کنندگان اطلاعات ماینرها در استان سمنان اختصاص یافت
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سمنان:

جایزه نقدی برای فاش کنندگان اطلاعات ماینرها در استان سمنان اختصاص یافت

سمنان- موسوی زاده، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان گفت: در راستای مقابله با استخراج کنندگان ارزهای دیجیتال و مصرف کنندگان برق که در واقع حق الناس را تضییع می کنند، شرکت برق به مردم استان که اطلاعات این متخلفان را فاش کنند، جایزه نقدی می‌دهد.

سید محمد موسوی زاده در گفتگو با خبرنگار بازار، با اشاره به مقابله جدی با ماینرها و استخراج کنندگان ارز دیجیتال در سطح استان سمنان، بیان کرد: این افراد با استفاده غیرمتعارف و خارج از شبکه برق، متاسفانه حق الناس را مورد تشییع قرار می دهند و لذا عرم جدی برای برخورد با آنها وجود دارد.

وی با بیان اینکه مزارع استخراج ارز دیجیتال مقدار قابل توجهی برق را مصرف می کنند، گفت: در واقع برق مصرفی این افراد حق دیگران است که ضایع می شود.

مدیرعامل توزیع برق استان سمنان، گفت: یکی از طرح‌های این شرکت برای مقابله با متخلفان حوزه مصرف برق برای استخراج ارز دیجیتالی، استفاده از مشارکت های مردم است.

موسوی زاده افزود: در این راستا مردم می توانند اطلاعات خود را از استخراج بیت‌کوین و ارز دیجیتال به شماره ۳۳۴۳۹۲۷۲ شرکت برق سمنان در میان بگذارند و از جوایز نقدی برخوردار شوند همچنین مردم اطمینان داشته باشند که اطلاعات شخصی شان محفوظ خواهد ماند و فرد خاطی متوجه نخواهد شد.

وی درباره میزان پاداش نقدی، افزود: شرکت برق بر حسب تعداد دستگاه ماینر کشف شده، کیلوات ساعت برق مصرفی و مدت زمان مصرف پاداش نقدی را به مردم می دهد.

کد خبر: ۷۳٬۹۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha