۲۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۶
 ۶۲ درصد زنجانی ها در سامانه سجام ثبت نام کردند
معاون امور اقتصادی و دارایی زنجان:

۶۲ درصد زنجانی ها در سامانه سجام ثبت نام کردند

زنجان- حمیدی، معاون اقتصادی اداره کل امور اقتصادی و دارایی زنجان با بیان اینکه بیش از ۲۴۰ هزار زنجانی در سامانه سجام ثبت نام کردند، گفت: ۶۲ درصد زنجانی ها در سامانه سجام ثبت نام کردند.

غفور حمیدی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه از ۷۹۲ هزار مشمول سهام عدالت در استان زنجان ۳۸۰ هزار نفر روش غیر مستقیم را انتخاب کردند،اظهار کرد: بیش از ۲۴۰ هزار زنجانی در سامانه سجام ثبت نام کردند. 

وی اظهار کرد: در مجموع بیش از ۶۲ درصد از زنجانی ها در سامانه سجام ثبت نام کردند و افرادی که روش غیر مستقیم را انتخاب کردند تا ۱۵ اسفند ماه فرصت دارند در سامانه سجام ثبت نام کنند. 

معاون اقتصادی اداره کل امور اقتصادی و دارایی زنجان گفت: زنجانی ها می توانند با استفاده از نرم افزارهای موبایلی و روش های اینترنتی اقدام به ثبت نام کنند و از مراجعه حضوری به دفاتر پیشخوان جلوگیری کنند. 

حمیدی تاکید کرد: مشمولانی که روش غیر مستقیم را انتخاب کردند باید در سامانه سجام اطلاعات خود را ثبت کرده و شماره شبا و اطلاعات را در سامانه با شماره تلفن همراه خود را وارد کنند تا سود سهام خود را دریافت کنند.

وی افزود: افرادی که در سامانه سجام ثبت نام  نکنند سود به حساب آنها پرداخت نمی شود  و امکان فروش سهام هم وجود ندارد. 

معاون اقتصادی اداره کل امور اقتصادی و دارایی زنجان با بیان اینکه شرکت سرمایه گذاری استان جزو استان‌هایی است که در بورس پذیرفته شد، ابراز داشت: رای گیری توسط سهامداران به صورت الکترونیکی انجام می شود. 

کد خبر: ۷۳٬۴۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha