۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۷
افتتاح ۵۱ طرح برق رسانی در حوزه توزیع برق استان سمنان
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سمنان خبر داد؛

افتتاح ۵۱ طرح برق رسانی در حوزه توزیع برق استان سمنان

سمنان- موسوی زاده، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق سمنان گفت: همزمان با دهه فجر مجموعاً ۵۱ طرح در حوزه توزیع برق استان به بهره‌برداری رسید.

سید محمد موسوی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، از افتتاح ۵۱ پروژه برق رسانی در سراسر استان سمنان خبر داد و بیان کرد: ۳۶ طرح در قالب توسعه و احداث و اصلاح و بهینه سازی شبکه ها و تجهیزات و تاسیسات توزیع برق، با اعتبار ۳۹۷ میلیارد و ۱۸۷ میلیون ریال به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افتتاح شدند.

وی  افزود: پروژه های عمرانی برق رسانی روستایی در نقاط مختلف استان با محوریت توسعه و احداث و اصلاح و بهینه سازی و بهسازی و تامین روشنایی معابر به تعداد ۱۴ طرح و با صرف اعتباری به مبلغ ۶۳ میلیارد و ۱۷۶ میلیون ریال به بهره برداری رسیدند.

مدیرعامل توزیع برق استان سمنان تصریح کرد:  برق رسانی به روستای چاه مَرعی از توابع شهرستان شاهرود با احداث هشت هزار متر شبکه فشار متوسط هوایی و نصب یک دستگاه پست هوایی توزیع برق به قدرت ۲۵ کیلوولت آمپر با هزینه ای معادل سیزده میلیارد ریال، به عنوان طرح دیگری است که در دهه فجر امسال افتتاح شد.

موسوی زاده خاطرنشان کرد: برای بهره برداری از ۵۱ طرح مورد اشاره، مبلغ ۴۷۳ میلیارد و ۳۶۳ میلیون ریال سرمایه گذاری صورت گرفته است.

کد خبر: ۷۳٬۳۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha